Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dBen je dan zonder de kindjes gegaan en gewoon de maat gevraagd aan de ouders? Heb je verder nog overlegd ofzo? We willen ook zoiets in de trand van de communiekleding. Ben je in nog winkels gaan kijken? Hoeveel bruidskindjes heb je?
fiogf49gjkf0dNathalie, Ik hoop dat je er evenveel plezier aan hebt beleefd als ik. Ben vanmorgen ook vertrokken met mijn schoonzus om te gaan snuffelen en thuisgekomen met 3 setjes. In de C&A waren inderdaad mooie kleedjes maar onze maatjes waren er niet meer. In de mexx winkel werden we vriendelijk naar huis gestuurd ... Nog veel te vroeg zei de verkoopster. Bij de Zara mooie dingen gezien maar niet echt wat we zochten. En dan kwamen we bij Folieke. Wat zijn ze hier toch altijd vriendelijk ... Ik vond op het eerste zicht niks en liet mijn staaltjes stof (van mijn kleed) aan de verkoopster zien, zij nam een kleedje uit de rekken dat ik zelf nooit zou nemen, (net als mijn bruidskleed / liet ik ook in de rekken hangen) ze maakte er een combinatie voor mijn 3 bruidskindjes van en ik was verkocht. Snel de 3 kindjes verzameld, 's namiddags teruggegaan en de klus was geklaard. Ik was ook voor +/- 75 eur per kindje gesteld. Hoop natuurlijk wel dat ze binnen 6 maanden nog passen?!?
Wij hebben voor ons bruidsmeisje ook iets mooi gevonden in de communiecollectie van c en a. Voor de 2 jongens hebben we schattige outfit in La Redoute besteld. Groetjes
Hoi, wij hebben ook de kledij voor de bruidskindjes in de C&A gevonden. Ze staan er superschattig mee. En vooral ze kunnen het achteraf nog eens aandoen en je bent geen fortuin kwijt. Hopelijk hebben ze de kledij nog een maatje groter. Wij hebben twee winkels van C&A moeten doen. De broek voor het jongentje hadden ze in de ene winkel niet meer maar wel het bovenstuk en in de andere winkel was het dan net omgekeerd. Veel succes groetjes
Hoi, Wij zijn 2 weken terug in de prémaman alles gaan halen, wij waren ook eerst in de C&A gaan kijken, maar vonden niet echt wat we zochten. in de prémaman in hasselt vonden we alles! 2 meisjes gekleed, eentje van 10 en eentje van 6 voor 138 euro, en ze passen heel mooi samen. Mss heb je hier iets aan Mvg Liesbeth
Ik heb een jongetje en een meisje. We zijn samen met de mama's en de kindjes geweest. Het enige probleem was dat het jongetje niet wou passen in de winkel. Hij was heel moe en dus is alles gewoon betaald en mee naar huis genomen.Hoop dat morgen alles in zijn maat nog is.