Terug naar overzicht
tja dat is te zien wat je wilt betalen en natuurlijk wat je er voor hebt. Wij hadden 1 bloemstuk voor op het altaar en 2 bloemen voor aan onze stoelen. Daar naast had een wij ook 4 mandjes met sleutelbloemen, 70 euro in totoaal voor betaald. We zijn nu 3 weken gehuwd en de mandjes met sleutelbloemen staan nu nog in onze kerk. Groetjes Frida
Ik vind 't allemaal absurd veel geld voor wat 't is. Voor mij speelt dat niet zo'n rol, misschien stukje voor op altaar en als 't goedkoop kan misschien ook rode loper, meer moet dat ni zijn voor mij in de kerk. Als 't er niet is, denk ik niet dat er mensen zich aan storen en de helft ongaat dat gewoon, je zit er maar 'n anderhalf uurtje maximaal. Dus zoveel geld eraan geven? Dunno... maar als je 't toch graag wilt: ik denk dat 't idd goedkoper kan hoor
Dit lijkt mij ook redelijk veel... Wij betaalden €200 voor een altaarstuk, stuk aan de lezenaar en tuiltjes aan de middengang. Dit alles was met kelken en roosjes. Hier kan je een foto zien: http://www.facebook.com/reqs.php#!/photo.php?pid=734515&id=1240628751 Wij hebben deze bloemen gedeeld met het koppel voor ons. Wij hebben dus elk €100 betaald.
@veronique. amaai mooie foto's. Proficiat nog eens. ga er zeker iets mee kunnen doen
dit is écht wel veel geld, ik zou eens verder horen bij andere bloemisten dan. Voor 100-150 euro moet je toch wel mooie bloemen en bloemstukjes vinden voor de kerk aan te kleden!
De meeste kerken hebben trouwens tijdens de speciale vieringen (Pasen, Kerstmis,...) ook bloemstukjes. Misschien eens vragen aan de pastoraal werkster waar ze deze normaal aankopen?
ik zou zeker geen altaarstuk nemen, gebruik gewoon je bruidsboeket als altaarstuk, je betaald er genoeg geld voor, dus kan het zeker voor beide gebruikt worden, en anders ligt het toch maar bij iemand anders op de schoot ofzo. maar lijkt me in totaal wel veel, maar alles hangt natuurlijk af van de bloemen die je zou gebruiken, bloemen die in die periode in seizoen zijn kosten wel minder dan andere bloemen. Maar ik zeg altijd, iedereen zijn eigen zin en zijn eigen geld.
Ik denk dat wij toch ook zoveel geld hebben uitgegeven aan bloemen. Ze kwam van bij Van gastel.