Terug naar overzicht
zou varkenshaasje met groentenkrans en kroketten schrijven bij koffie zou ik 'dampende kop' weglaten. Dessertbuffet met koffie en qua dessertbuffet denk ik dat je niet desserten hoeft te schrijven omdat een buffet al verschillende soorten desserts bevat. groetjes
Dorien, Ik vind hem heel goed, op de "dampende kop" na. Ik zou gewoon zetten : dessertenbuffet met koffie aan tafel geserveerd. Succes ! TINA
Hey Klinkt zeeeeeer lekker ;) Is tomatenroomsoep niet aan elkaar? Gewoon een vraagje hoor want ik ken er niet zoveel van ;) Groetjes, en smakelijk ;) Laura
ik vind 'dampende' wel leuk, klinkt ineens veel lekkerder nog!hetzelfde voor kroketjes, klinkt smakelijker dan kroketten, maar dat ligt mss aan mij :) wel is het groentekrans, zonder -n (omdat groente een meervoud heeft op -n en -s) groetjes van een leerkracht Nederlands ;)
Idd, groentekrans en tomatenroomsoep! Wij hadden ervoor ook nog 'aperitief' staan.
Hey! Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het precies klinken alsof het dessertenbuffet aan tafel geserveerd wordt en ik veronderstel dat dit toch niet het geval is?! Maar dat is natuurlijk maar een detail... Laat het jullie in ieder geval smaken!
Heel mooi enkel tomatenroomsoep: aan elkaar en dat van dat groentekransje wist ik ook niet (ik zou de verkleinwoorden wel gebruiken, klinkt mooier) Wat ik ook al gezien heb is dat ze het dessertbuffet en de koffie apart vermelden bvb: Dessertbuffet *** Mokka (ev. met versnaperingen/mondgeneugten)
Hallo allemaal, Bedankt alvast voor jullie reacties! Maar na nog wat denkwerk zijn we eruit gekomen. Dit zal het worden: Ode aan de grijze Noordzeegarnaal *** Roomsoepje van tomaten *** Varkenshaasje in het gezelschap van een boeket fijne seizoensgroenten *** Wandeling langs zoete desserten en mokka Wijnen: Vin de pays d'Oc "Cardonnay J.C. Beauvoir" Vin de Pays d'Oc "Domaine de la serre Merlot"
Heel mooi verwoord! Groetjes,Dorien