Terug naar overzicht
hey, ik heb als ik het gekozen heb 500 euro voorschot gegeven en in juni moet ik het gaan passen en dan kan ik nog een stuk betalen ofwel bij afhaling het hele bedrag
Hallo ik heb 300 euro voorschot betaald. Is volgens mij afhankelijk van de prijs van het kleed. Ik heb vooraf eens naar de bruidswinkel gebeld om te horen wat het gemiddelde voorschot was en ze hebben dit onmiddellijk meegedeeld. groetjes Els
Ik moest de helft betalen als ik ging kiezen en de andere helft bij afhaling.
Heykes Ik heb 300 euro betaald als voorschot. En de rest betaal ik gewoon bij afhaling van men kleed. Ik denk dat het voorschot afhankelijk is van winkel tot winkel. Een vriendin van mij moet bij iedere pas een deel betalen en de laatste pas dan de rest. Dus misschien best eens navragen. Veel plezier Petroeska
Bij mij was het ook de helft op voorhand en dan de rest bij de laatste pas en ook de retouches. Sylvie
Ik heb ongeveer de helft betaald als voorschot. De andere helft betaal ik bij afhaling van mijn kleedje. Kim
In drie keren, de helft als voorschot, 1/4 bij eerste pas en de rest bij afhaling.
Bij mij ook de helft nu als voorschot en de helft wanneer ik het kleed meeneem.
Een standaard voorschot is ongeveer 30 %, maar meestal is dat dan gewoon 1/3 van de totale prijs. Dit was bij mij ook zo.
wij hebben de eerste keer de helft betaald... Hoe dit verder zal gaan weet ik niet. Mijn 1ste pas heb ik pas in juni... Groeten,110910
Hey, Ik trouw ook dit jaar. Mijn kleed kost 1393 euro,zonder juwelen ofzo erbij. Ik moest in januarie 393 euro betalen en de volgende pas al de rest, en 1000 euro dan nog Maar moet tegen dan ook al mijn lingerie en schoenen meehebben