Terug naar overzicht
Ik denk ook wel dat t van t goede teveel zou zijn. Misschien heb je ook al baleinen in je kleed? En dan nog ns in een corset... Mijn kleed was zelfs zo passend en aansluitend dat ik er niets onderaan hoefde! Maar ik zou zeggen: probeer t eens bij je volgende pasbeurt? Je corset kan je s avonds sowieso nog aandoen, na t feest... als verrassing voor t ventje! lol groetjes Neel
M'n ventje had ook al gehint dat hij dat graag zou willen Maar alle korset-lingerie die ik gezien heb, kwam tussen mijn borsten veel te hoog, m'n kleed is daar iets dieper uitgesneden.. Maar heb gecompenseerd! Ik koop een mooie bh, (die wel past onder mijn kleed), en van hetzelfde setje bestaat ook een babydol-achtig slaapkleedje.. Dan krijgt hij toch nog iets speciaals 'snachts
euh.. ik zie er wel een beetje mannelijk uit hier op de site maar ben dus wel degelijk de bruid hoor! Ga nog eens kijken of ik dat kan aanpassen!
Ik had een corsetje, heel laag uitgesneden. 'k Vond het zalig om te dragen die dag!
Hoi,Ik denk dat je het moet laten afhangen van wat voor trouwkleed je hebt. Als er al baleinen inzitten denk ik dat het best is om gewoon een BH te nemen. Maar niet in alle kleedjes zitten baleinen en dan kan je eventueel wel voor een corset gaan. Kan je niet eens in de bruidswinkel vragen of ze daar geen lingerie hebben en het eens uitproberen onder je kleed? Succes ermee!
ik zou eens vragen aan de winkel welke ervaring zij ermee hebben. Waar wij onze kleedjes kochten zeiden ze zelfs te wachten met een bh te kopen omdat we (ondanks onze grote borsten) die waarschijnlijk niet gaan nodig hebben, er zit nl al veel versteviging in het kleed ingewerkt...