Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben voor ons feest ook Alex en Rudi. Die Kim zelf ken ik niet maar denk als da samen met een van hen is dat dat wel goed zal zijn. En anders Ilse kan ook zeer mooi zingen die zingt ook samen met hen, mss dat zij kan ? Veel succes
Hey Linsy, Wij hadden Alex en Rudi om te zingen in onze huwelijksmis en dat was enorm goed! We hebben vele complimentjes gekregen over onze zangers van de mensen die aanwezig waren, ze hebben echt prachtig gezongen. Ik heb hen ook al bezig gezien op een geheel ander evenement en de ambiance zat er meteen in. Die zangeres heb ik echter nog niet aan het werk gezien. groetjes, Windy
Hoi, Ik ken Alex en Rudy persoonlijk, het zijn hele toffe gasten, en ze kunnen fantastische muziek spelen. Kim is familie van mijn zus, en ze heeft gezongen in hun huwelijksmis. Het was echt heel goed. Je moet zeker niet twijfelen!! Succes, Nathalie 07/08/10
Beste Linsy & Gunnar, Neem gerust een kijkje of vrijblijvend contact, misschien kunnen wij u dienen. DJ-Luc Studio Enterprise 0497- 92 69 93 slock_van.de.poel@skynet.be Alvast een onvergetelijke dag gewenst.