TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
5-3-2010 7:55:03
Je houdt er van of niet, hier zou dat nooit eens ter sprake komen, maar we zijn ni van het schlager-genre.
't Is en blijft wel JULLIE die 't mooi moeten vinden hé, niet anderen. Dus.. niet een raad die je verwacht zou hebben, maar negeer al wat hier staat, je zal toch zelf met je ventje die knoop moeten doorhakken. In 't huwelijk is er ook niet altijd een hulplijn of forum dat je zegt welke weg te gaan, wat te doen of laten. ;)
En ja, waarmee ik ook altijd rekening houdt, als mijn (toekomstige) kindjes later vragen welk nummer we hadden, hoop ik dat ze niet in de lach schieten. Dus liefst nummers die blijven meegaan en niet even 'n hype zijn, voor zover dat je dat kan inschatten natuurlijk. :)
|
|
ellen
4-7-2009
|
5-3-2010 9:13:15
hey,
ikzelf kende het niet en ben nu even aan het luisteren via youtube...'t is niet echt mijn smaak aangezien ik niet van het schlager-type ben... maar los daarvan. Het is jullie dag, jullie leven en jullie dans.
Als je vriend dit wil en mooi vindt, en jij bent akkoord dan zou ik niet twijfelen.
't is jullie eigen keuze. Ik denk dat er evenveel mensen zullen zijn die Frans Bauer superslecht en afgrijselijk gaan vinden tegenover anderen die hier neutraal of positief tegenover staan.Gewoon jullie eigen zin doen.
Dat heeft de maken met persoonlijke smaak en niemand kan dat voor jullie beslissen.
Het klinkt misschien raar, maar voor ons, gisteren 8 maand getrouwd, was die openingsdans niet zo speciaal. De hele dag eromheen en de viering was veel belangrijker en specialer ipv die ene dans.
Veel succes en groetjes,
|
|
Evelyn
24-7-2010
|
5-3-2010 10:01:51
Mijn zus heeft op haar huwelijk het liedje 'een beetje berliefd' als openingsdans genomen! Ze houden niet van dat soort muziek, maar hadden het gedaan om een beetje te lachen. Gevolg heel de zaal stond rond hen luidkeels mee te zingen. En voor mij was het de mooiste openingsdans dat ik al heb meegemaakt. Je moet ook niet alles te serieus nemen. En daarbij t'is jullie dag.
Wij nemen ook geen traditioneel liedje als openingsdans. Ten eerste ben daar niet voor en ten tweede heeft het een betekenis. En wat mijn kinderen van denken is hun probleem. :-)
|
|
Gwen
14-5-2010
|
5-3-2010 11:37:07
Het is nu niet iets dat wij zouden nemen maar het is inderdaad jullie dag dus als jullie dat willen DOEN !!!!
Gwen
|
|
Lieve
26-6-2010
|
5-3-2010 15:52:09
Smaken verschillen. Als jullie ervan houden, why not? Wij doen niet eens een openingsdans ;-) Dus ieder zijn ding! :-) Succes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|