Terug naar overzicht
Hey Lien, ik ben er eens naar een moordiner geweest. dat wil zeggen een groot diner, met 100 mensen en ondertussen toneel. Dat was met het werk. maar echt, iedereen had opmerkingen, idd prachtige locatie, maar het eten was echt niet dat. de vis was niet gaar, de parelhoen dan ook niet, de huiswijn vonden wij ook op niets trekken, die stonk zelfs! Je ziet maar wat je doet, maar ik zou er niet willen trouwen! liefs Lesly
Dag Lien, Je kan anders altijd informatie vragen in die andere feestzaal in Maarkedal, de Stonebridge Banket. Mooie zaal, prachtige tuin achteraan met terras en ik hoor uitsluitend positieve reactie over hun eten. Ze hebben er ook een restaurant, waar je op voorhand uw menu kan proeven. Zeker een aanrader! Groetjes, Marcel
Misschien wel wat laat...maar hierbij toch nog even mijn reactie: Ons huwelijksfeest is vorig jaar doorgegaan in feestzaal Ladeuze. En werkelijk: niets dan lof erover! Mochten in het voorjaar met zes personen verschillende menu's gaan voorproeven om zo onze keuze te kunnen maken. Ook op de dag zelf was alles tot in de puntjes verzorgd. Ook onze gasten waren enorm tevreden. Wij gaan er volgende week opnieuw eten om onze 1ste huwelijksverjaardag te vieren! Groetjes, Vanessa
Ook wat laat, maar ons trouwfeest ging ook door in Ladeuze en we waren enorm tevreden, ook van de gasten niets dan lof. En authetieke sfeer en mooie tuin/omgeving. Wel rekening houden met het feit dat de "hoofdzaal" geschikt is voor een eerder beperkt aantal personen (zo'n 75), als je nog een redelijke dansvloer wil overhouden uiteraard.