Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd : aangepaste site

11-12-2005 14:48:49
Hallo iedereen,

We zijn nu al bijna 1 maand getrouwd, en eindelijk is ook onze site aangepast met foto's van onze dag :
www.gert-en-ronny.be

Neem gerust eens een kijkje en laat een berichtje achter in ons gastenboek !

Groetjes,
Gert

gert
12-11-2005
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 394

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik11-12-2005 19:22:57

Hoi,

Ik ben meteen eens naar jullie site gaan kijken en vind hem zeer mooi.
Wat een prachtige locatie voor het feest!!!!! Het zag er een onvergetelijk feest uit en een prachtige reis.
Verder veel geluk in jullie leven en dat jullie huwelijk de start mag zijn van een bloeiend gezin!

Grtz Debra
(11/08/06)
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik11-12-2005 20:36:18

Dag Gert

Amai, het zag er een leuke dag uit! En een heel mooi kleed dat ge had, die pels paste daar heel mooi bij.

Mag ik eens vragen, waar zijn jullie op huwelijksreis geweest. Het zag er allemaal zo paradijselijk uit!

Alvast nog heel veel succes gewenst in jullie verdere getrouwde leven!

Groetjes

Vicky
09.09.06
users.poink.be/VickyLovesThierry

gert
12-11-2005
 Meld misbruik12-12-2005 8:17:10

Hey Vicky,

Bedankt voor de complimentjes !
We zijn op reis geweest naar Mauritius, hotel Legends. Echt een aanrader : mooie omgeving en super goed hotel waar we echt in de watten werden gelegd, hoor !

Groetjes,
Gert

liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik12-12-2005 9:03:28

superleuke site!!
Het is precies een gezellig feestje geworden, mooie zaal trouwens!!
Nog heel veel succes en veel liefde!!
Groetjes,
Lies
www.liesbethenpieterjan.be

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik12-12-2005 11:25:43

Hallo Gert,

Ik heb een vraagje, is dat duur een reis naar Mauritius? Wij zijn echt aant twijfelen of wij wel op huwelijksreis gaan. Wij gaan na de bruiloft beginnen aan ons huisje en dan kunnen we al ons geld goed gebruiken.

-xxx-
Tiziana

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik12-12-2005 11:59:30

Hey hallo!

Mijn vriend en ik zijn dit jaar ook naar Mauritius op reis geweest en ook naar hotel Legends!! Toen was trouwen nog niet aan de orde... Schitterend eiland en ongelooflijk hotel,maar wel duur. Wij hebben 2000 euro betaald per persoon (half pension) en we hadden al een speciaal arrangement (10 nachten + 2 gratis), wel geen huwelijksreiskorting want dat was het ook niet! Let op: daar ter plaatse in het hotel is het ook zéér duur bvb een halve fles wijn bij het avondeten kost echt wel héél veel geld (nochtans gewone wijn die we daar in een lokaal warenhuis zagen staan in reclame voor minder dan de helft van de prijs die ze in het hotel aanrekenen). Ik raad aan van vol pension te nemen. het is er wel héél lekker eten en zeer verzorgd en luxueus!! En we hebben een zalige reis gehad. Waar ons huwelijksreis volgend jaar naartoe zal gaan, weet ik niet. Dat is een verrassing van mijn toekomstige... Zal zeker wel exotisch zijn want heb inentingen nodig... Ik hou jullie op de hoogte!
Doe ze daar de groeten in Legends in Mauritius!!

Saar (25/08/2006)

gert
12-11-2005
 Meld misbruik12-12-2005 12:19:16

Ik kan dat van Saar wel bevestigen : het is een super goed en luxueus hotel, maar inderdaad vrij duur. Wij hadden een all-inclusive formule genomen die vrij nieuw was binnen het hotel, waarbij niet alleen alles wat we aten en dronken (zelfs champagne elke dag !) was inbegrepen, alsook 3 activiteiten (te kiezen uit excursies, duiklessen, golf- of tennisles), massage, kookles van de chef etc. was inbegrepen. Als je geen All-in neemt en je moet alles apart gaan betalen, dan kom je ofwel duurder uit, ofwel zit je een hele vakantie zuinig aan te doen.
Wij doen zeker niet jaarlijks zulke reis hoor, maar vonden wel dat het als huwelijksreis wat meer mocht zijn en achteraf bekeken vonden we het echt het geld waard !

Groetjes,
Gert

An
24-9-2005
 Meld misbruik12-12-2005 15:26:03

Het is inderdaad niet de goedkoopste reis, maar wij zouden zo terug gaan naar Legends in Mauritius. En onze prachtige momenten die we daar beleefd hebben en onze geweldige herinneringen zijn onbetaalbaar.

Een huwelijksreis is niet zomaar een reis hé. We kunnen vanaf nu nog heel ons leven zuinig leven en sparen, maar onze huwelijksreis zou ik voor geen geld van de wereld gemist willen hebben.

Groetjes,

An, Tom & ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...