Terug naar overzicht
Ik heb me hiervoor een dik jaar geleden ook geinformeerd en naar het schijnt kan je dat niet in Belgie. Je zou wel een verzekering kunnen nemen via een Nederlands bureau, maar daar komt een hoop paperasserij bij kijken. Bij gevolg : wij hebben het dus niet gedaan ... TINA
Inderdaad, enkel in Nederland! Zou ik trouwens ook niet doen...
Hoi, Het kan wel in België, bij de maatschappij Vander Haeghen (Brussel), de premie is een percentage van de totaalprijs van jullie huwelijk. Het wordt eigenlijk niet genomen, omdat het zo duur is. Ik werk zelf in een makelaarskantoor en heb het ook niet afgesloten. Groetjes, Inge
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577 Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577
Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Beste,Weet iemand wat het percentage ongeveer is van de totaalsom?Alvast bedankt.Karla