Terug naar overzicht
Ik heb net hetzelfde meegemaakt als jou. Ik ben zowel gaan passen in Leuven als in Brugge. Brugge is toch wel goedkoper dan Leuven. In Brugge was mijn jurk toch 100 euro goedkoper, en waren de retouches gratis. In Brugge heerst echt wel een lekkere ontspannen sfeer, heel fijn. Heb hier dan ook mijn jurk besteld. Ook al moet ik hiervoor bijna andershalf uur voor rijden. Nathalie
Ik twijfel inderdaad om bij allebei eens te gaan passen. Maar bekijken ze u niet raar als je in een bruidswinkel gaat passen en niet koopt? Ik doel dan niet alleen op Leuven of Brugge, maar ook ergens anders. Ik zou immers gewoon eens 'voor de fun' een 'prinsessenkleed' passen, ook al wil ik daar niet in huwen.
Je kan zeker eens iets passen zonder te kopen. Ik ben toch ook in een paar winkels geweest vooraleer ik mijn kleed kocht. Laat je gaan, zou ik zeggen!
Ik heb pas in de derde winkel mijn kleed gekozen. Dus je kan gewoon overal gaan passen.Dit is het leukste stuk in de voorbereiding naar je trouw. Dus genieten zal je!
ik heb mijn kleed gekocht in brugge moest er ook een klein uurke voor rijden. Voelde mij daar echt op mijn gemak en zeer vriendelijk waren de verkoopsters. Ik wist wat ik wilde en heb maar 2 kleden aangepast en had direct mijn keuze. Als je 100 euro of meer kan uitsparen zou ik er wel niet mee inzitten om wat verder te rijden je kan er eventueel een dagje brugge aan koppelen
hey, mijn trouwjurk komt van linea raffaelli in brugge. het zijn zeer vriendelijk mensen met engelen geduld. ik heb zeker 10 jurken daar gepast en ze zeiden er niks van. op het einde was ik aant twijfelen tussen twee jurken en heb ze zeker 20 keer gepast. uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken. xxxx groetjes en veel succes
Hey, Je kan ook terecht bij Maxims in Aarschot of Mechelen voor Linea Raffaelli. Daar zijn ze super vriendelijk en naar 't schijnt ook goedkoper dan in Leuven. Veel succes met de zoektocht! Sofie
Ik woon ook in Leuven maar ga naar Linx Hasselt gaan. Een vriendin vertelde mij dat ze daar veel vriendelijker waren dan in Leuven. Uiteindelijk wil je je toch op je gemak voelen tijdens zo'n pasbeurt.