Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress!

11-3-2010 12:08:49
Hoi bruidjes,

wij trouwen over 2 weken en ik ben gewoon op van de stress. Er moet nog zoveel gebeuren, weliswaar kleine dingen maar ik weet niet wanneer ik het moet doen. Op het werk ben ik elke dag aant overwerken en thuis zitten we volop in de verbouwingen. En ik ben gewoon zo moe..
Gisteren hadden we onze afspraak bij onze ceremoniemeester en ik ben gewoon bijna beginnen te huilen. Pfff...
Mijn vriend is echt een schatje en hij vangt mij heel goed op. Maar zijn er nog bruidjes die dit meemaken?

Groetjes
Carolien

Carolien
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 672

An
26-3-2010
 Meld misbruik11-3-2010 12:17:49

Hey,

Wij trouwen een dag voor jullie en heb hetzelfde probleem!! Stress tot en met en ook nog enkele kleine dingen te regelen en niet goed weten wanneer...
Ja het komt echt dichtbij he!! En ik zit in dezelfde situatie dan jij, ook druk bezig met verbouwen en zo en doodmoe, ni kunnen slapen, emotioneel... Hopelijk betert het snel want binnen 2 weken is de grote dag waar we zoveel werk en tijd in gestoken hebben echt daar
Als je je hart eens wil luchten mag je me altijd mailen

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik11-3-2010 12:34:03

Carolien,

Das heel normaal hoor dat je je zo voelt !
Niks mee inzitten en hier effe je hart luchten.

Heb je een lijstje gemaakt met alles wat nog moet gebeuren ?
Zet er anders voor jezelf is een timing naast . Hiermee zie ja dan werkelijk dat het haalbaar is en probeer je aan die timing te houden. Dit zou je normaalgezien een beter gevoel moeten geven, en ook meer het gevoel dat het onder controle is.

Ik weet dat verbouwingen belangrijk zijn (uit eigen verleden), maar ik denk dat je huwlijk nu effe alle prioriteiten moet krijgen. 2 weken is niet zo lang meer, dus moet je hiervoor gaan !
Je gaat anders je leven lang spijt hebben dat je bepaalde dingen niet meer tijd hebt gegeven.
Dat je 2 weken achterloopt op schema qua verbouwingen ben je al lang vergeten de dag dat alles mooi af is.

Dus : effe doorzetten. Goede planning maken en volhouden !
Dan komt het allemaal dik in orde.

En mocht je nog eens willen je hart luchten : daar zijn wij hier voor hé

TINA

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik11-3-2010 13:10:00

Hallo,

Zoals Tina zegt de verbouwingen even aan de kant schuiven en je volledig storten op jullie huwelijk!
Het zou toch zonde zijn dat je daar achteraf spijt van krijgt na al die voorbereidingen.

Maak een lijstje en alles komt wel goed, en anders kom je nog maar eens op het forum.

Gwen

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik11-3-2010 20:49:38

Hey Carolien,

ik denk dat we 2 weken voor de grote dag allemaal wel wat stressen, hoor. Maar als je daarbij ook vaak moet overwerken en met verbouwingen bezig bent, kan ik me goed voorstellen dat je het soms niet meer ziet zitten. Je zou voor minder !
Kan je niet één of ander delegeren naar ouders/broers/zussen/getuigen evtl ? Zodat zij dit voor je regelen ? Dat zijn toch stuk voor stuk vertrouwenspersonen die er toch zeker voor gaan zorgen dat je huwelijksdag geheel volgens jouw wensen verloopt en alles piekfijn in orde is, dus... Ik zou het zeker doen. Niks om je gegeneerd bij te voelen. Vooral als je voelt van 'ik ben op, ik kan niet meer' : vraag gewoon hulp aan mensen in wie je volste vertrouwen hebt... Ze zullen blij zijn dat ze zich nuttig kunnen maken.

Niki

Meld misbruik12-3-2010 11:40:07

Lieve aanstaande bruidjes,

Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!

Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd)

Klik op de volgende link:
www.thesistools.com/?id=123577

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Niki

Lynn
27-3-2010
 Meld misbruik14-3-2010 12:16:54

Carolien,

Ik weet helemaal hoe jij je voelt, net zoals jou trouw ik ook op 27/03/10 en zitten wij ook volop bezig in de verbouwingen.

Wij moeten voor ons huwelijk nog uit ons appartementje verhuizen, en een aantal weken gaan logeren bij familie omdat onze huis niet op tijd gaat af zijn.

We hebben ook nog zoveel te doen, dat ik dikwijks tegen mijn toekomstige echtgenoot begin te zeggen dat hij in het huis kan werken en dat ik thuis wel verder zal doen aan alles voor ons huwelijk. Maar soms staat mijn hoofd dan ook echt op springen.

In welke stad trouw je en waar ga jij je feest houden Carolien?

Carolien
27-3-2010
 Meld misbruik15-3-2010 7:36:14

Hey,

bedankt allemaal voor jullie reacties! Twas allemaal even teveel en dan is het fijn om hier steun te vinden.

Ik heb jullie raad gevolgd en de familie mee ingeschakeld en inderdaad ze waren blij dat ze iets konden doen.

Lynn, wij trouwen in Meeuwen en geven ons feest in Bokrijk! En jij?
Jij ook heel veel sterkte nog en hopelijk is het mooi weer de 27ste!

Carolien

Lynn
27-3-2010
 Meld misbruik20-3-2010 12:50:16

Hey Carolien,

Nog een weekje en dan is het voor ons ook zover. Wij trouwen in Vilvoorde en geven ons feest in Mechelen.

Ik heb al eens het weerbericht gechecked en de regenbuien zullen er volgende zaterdag blijkbaar ook bij zijn, allesinds we zullen het ons niet aan ons hart laten komen.

Jij ook heel veel sterkte en succes, maak er een mooie dag van !

Lynn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...