Terug naar overzicht
Schoenenwinkel Van Loock in Zandhoven heeft er een aantal. zeker van die blinkende.
wij hebben die van ons in Tsjari gekocht in Breda, omdat ze ze daar in dezelfde tint als je schoenen kleuren (1 of 2 tinten donkerder dan je kleed). Mss dat ze er ook wel gewoon witte hebben die bij jou kleed passen, zou eerst eens bellen... In België weet ik niet direct iets, zijn voor onze schoenen ook naar Breda gegaan, wonen wel in Antwerpen...
Schoenen Gabrielli in Roeselare...veel keuze en je kan ze ook laten inkleuren.
Hey Katlijn, Welk kleed heb je als ik vragen mag? Ik heb de Isabella van Marylise :-) Groetjes, Dorien
Je kan ook eens kijken bij Accessorize (in het shoppingcenter op de Groenplaats in Antwerpen). Daar hebben ze de meest uiteenlopende tasjes! groetjes Neel
Misschien Veritas? Die hebben een heel gamma aan trouwaccesoires!
Bij p&c op de meir hadden ze ook veel verschillende tasjes,witte,beige,zwarte,blauwe,....moet je echt eens kijken, ps welk kleed van marylise heb je? Ik heb er ook één van marylise!
Ik dacht dat ik er had gezien in het Bruidsparadijs die ik wel mooi vond... Daar hebben ze ook een heel uitgebreid gamma van alles wat te maken heeft met het huwelijk... http://www.bruidsparadijs.be/nl/home/ Groetjes Deborah
@ Dorien & Shanna: ik heb Ulla van Marylise, nergens terug te vinden op het internet! maar ik ben er wel heel tevreden mee!