Terug naar overzicht
ik heb zelf iets laten ontwerpen! maar wel duur en in het witgoud. Nico taeymans heeft toch een supermooie zilvercollectie. juwelen zijn blijvend he. veel succes!
Weet niet van waar je bent maar in St-Niklaas is er een winkeltje, Kwesto en daar verkopen ze juwelen van Nico, maar ook nog andere in die aard.groetjes
Een vriendin van mij werkt met swaroski pareltjes , dus heb ik gezegd hoe ik mijn ketting wilde en heeft zij er ene gemaakt voor mij net zoals mijn oorbellen en mijn armbandje. Ikzelf ben alleszins heel content met het resultaat. groetjes
Hey, Informeer is bij Dorien Frutsels. Zij maakt exact wat je wil voor een zeer goedkope prijs ! Ben er zeer tevreden van !!!! TINA
Hoi, Kijk eens op www.onno.be (beetje zelfde stijl maar iets minder duur) of www.mika.be , beide zijn wel vooral zilver. Gerda De Vrij (goudsmet) zit in dezelfde straat als Wim Meeussen en maakt ook heel betaalbare dingen, zowel in het zilver als in het goud. Groetjes!
www.sensueeltje.be je vindt haar ook op facebook, bij yvette ze is een winkeltje van lingerie, andere verwenspullen en juwelen, zilver collectie met swarovski pareltjes en ook fantasie juwelen ik ben afgelopen vrijdag daar men ketting, oorringen en een ring gaan halen met steentjes swarovski bezet. omdat geen ik wilde te prijzig was van de nona collectie
Ik deel de mening van TINA, ook ik ben er zeer tevreden van. Gwen
Ines, wij hebben een uitgebreide collectie van onder andere Nico Taeymans, maar nog héél veel meer kijk anders even op onze website, of kom even langs in onze winkel veel succes groeten Ellen www.aura-online.be