Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstje bij geven ringen

13-3-2010 20:58:55
Een eindje geleden had ik hier een heel mooi tekstje gelezen dat kon gezegd worden bij het uitwisselen van de ringen. Maar nu ik bezig ben met het misboekje vind ik het natuurlijk niet meer.

Welk tekstje gebruiken jullie?

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 587

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik13-3-2010 21:02:36

Wij gebruiken :
Naam,
laat deze ring het symbool zijn
van onze eeuwige liefde en trouw.
Draag hem neit alleen aan je hand,
maar ook in je hart.

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik13-3-2010 21:11:53

naam van je geliefde

ik geloof in je
ik hoop op je
ik heb je lief
aanvaard deze ring niet als een kwellende band
maar als teken van mijn liefde
die in vrijheid laat groeien

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik13-3-2010 21:29:49

Hallo.

Wij gebruiken volgende tekst:

laat deze ring een steun voor je zijn, een teken dat er in je leven iemand is die op je wacht en voor je zorgt, iemand die je boven alles liefheeft. Draag hem niet alleen aan je hand, maar ook in je hart.
Groetjes Keshia.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik14-3-2010 9:34:29

Hey,

Wij hadden beiden onze eigen tekst geschreven en deze wisten we pas van elkaar op HET moment zelf.

Was wel ontroerend, we hebben het allebei niet droog kunnen houden.

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik14-3-2010 12:12:28

Wij gebruiken:

(naam) , neem deze ring als teken van mijn liefde en trouw.

Hij schittert, maar er zit meer achter: mijn hart, mijn liefde, mijn

trouw en mijn verbondheid met jou. Als je ernaar kijkt, weet dan

dat ik bij je ben en dat ik van je hou, voor altijd.
groetjes Petroeska

an
25-9-2010
 Meld misbruik14-3-2010 13:26:20

Wij gebruiken het volgende:

Guy, je weet wat deze ring betekent: draag hem, want zo draag je mij. Deze ring is zoveel als mezelf. Draag me altijd met je mee aan je hand, maar ook in je hart.

groetjes,

an

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik15-3-2010 12:29:19

wij gebruiken:
........ neem deze ring van mij aan.
hij heeft geen begin en geen einde.
hij is zo eindeloos als mijn liefde voor jou.
draag hem aan je vinger als een blijvend teken van mijn trouw en verbondenheid met jou!

misschien klassiek maar wij hebben dan ook gekozen voor een klassiek huwelijk met hier en daar een toets in van onszelf!
grtjs en veel succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-3-2010 19:26:36

Aangezien mijn man zijn ring niet mag dragen voor zijn werk, hadden we 2 verschillende tekstjes (kwestie van dat 'draag deze ring...' niet van toepassing was op mijn man):

Robby:

Véronique, deze ring is nu jouw ring. Hij siert je hand voorgoed. Draag hem en weet dat ik er steeds zal zijn. Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.

Véronique:

Robby, deze ring is nu jouw ring. Koester hem zoals je dat ook bij mij doet. Denk erbij dat ik steeds voor je klaar sta.

Aanvaard deze ring niet als een knellende band, maar als een teken van mijn liefde voor jou.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info