Terug naar overzicht
ik heb alles uit c en a genomen zowel voor men meiden als men zonen men kleed is afgestemd op meisjes hun tenu kwa kleuren en jongens is lichter tintje dan de papa zen kostuum nu wil ik enkel nog zelfde hemd kwa kleur vinden voor de jongens als dat van de papa
Mijn man zal een 3 delige jacket (pitalair) dragen, net als de rest van de mannen die in de suite lopen. Ons zoontje die dan net 2 jaar zal zijn draagt hetzelfde als zijn papa echt mooi hoor.
Misschien zeggen welke kleuren je dan zoekt, cfr. kostuum van je aanstaande. Wij hebben ook nog niets gekocht, omdat m'n ventje nog moet zien voor kostuum. Maar heb toch al véél gekeken, bij C&A, Zarah, P&C vond ik 't teleurstellend, zowel voor meisjes als jongens. Bij Premaman vond ik de collectie voor jongetjes erg leuk (en keek naar ong. zelfde lengte, ons jongensbruidskindje is dan 4,5j.)! De kostuumpjes bij Humpiedump.nl en Suitsyouwell mogen er ook wel zijn. Denk dat als je dagje Wijnegem plant, dat er tussen al die kinderboetieks wel iets moet zitten dat je mooi vindt.
Wij kochten iets bij c en a voor al onze drie bruidskindjes en het is zeer mooi. Vooral voor meisjes heb je zeer veel keuze in de communiecollectie.
Het kostuumpje van ons zoontje kwam van humpiedump.nl .
Tommy Hilfiger heeft ook kostuumpjes voor kindjes... die hingen in de communiecollectie.
Hey , Ons zoontje gaat ook in een kostuumke zoals zijn papa Dit huren we gewoon ! Vooral omdat hij daarna nooit meer zo'n pitalairke zal aandoen De prijs hiervan valt ook reuze mee . Hebben dan voor tijdens de receptie gewoon een leuk broekje & hemdje voorzien dat hij gewoon kan afdragen later ....vind het anders zo jammer van de centen ! Veel succes nog met u zoektocht Debs