Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

16-12-2005 8:08:58
Hallo iedereen,

ik heb hier eens ergens gelezen dat er een goedkopere versie van de Linea Raffaelli schoenencollectie bestaat, die uit hetzelfde fabriek komt.

Kan iemand mij zeggen hoe deze collectie heet en waar ze te verkrijgen is?

Alvast bedankt!

Lindsay

Lindsay
6-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 538

Ann

Meld misbruik16-12-2005 10:19:44

Ik weet niet of het van dezelfde fabriek komt, maar toen ik trouwde zocht ik ook steeds de kleren van Linea Rafaelli uit, en vond mijn keuze uiteindelijk bij een onbekend merk in Bruidshuis Jagré in de Carnotstraat 43 in Antwerpen. De stijl was zeer gelijkaardig, en de prijzen een stuk lager. Je kon ook grappig vergelijken met de luxe (en veel te dure) winkel op de andere hoek 'chapeau'. veel succes!

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik19-12-2005 8:23:28

Hey,

Dat was ik die dat geschreven had. Het merk kan ik thuis eens nakijken en zal het je dan laten weten.

Te koop zijn ze bij Van Loock in Zandhoven (www.vanloock.com ).

Ik laat je nog iets weten als ik het merk heb nagekeken.

Groetjes,
Sofie
7/07/2007

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2006 13:48:36

Hoi hoi,

Luca Renzi was het merk dat ik toen wou zeggen.

Sorry voor de vertraging, ben met verlof geweest.

Groetjes,
Sofie
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...