Terug naar overzicht
wij hebben een leuke hoeve maar is in westdorpe in de bernhardstraat te 4554 bd westdorpe een 13 km van RIEME ( deelgemeente van evergem net naast gent is dat) www.debaeckermat.nl is heel gezellig daar onze trouwfeest ligt hier, wij trouwen 20 okt van dit jaar
Dag Kristel, We zijn gisteren gaan kijken voor een zaal voor huwelijk ergens in september, ik wist niet dat alles zo volgeboekt was. Bij vele zalen waren we reeds te laat en ze waren volzet. We zijn terecht gekomen bij Hof Van De Putte in Zegelsem bij Brakel, we hebben er een waauuw gevoel aan over gehouden, dit was het wat we zochten eigelijk. Deze week gaan we terug met onze ouders (sponsers) om alles nog eens te bespreken wat we willen. Het is een lokatie waar er ook bij goed weer buiten gefeest kan worden, en voor wat het eten betreft ze werken samen met traiteurs, en ja heel voortreffelijke prijzen we hebben al andere lokaties gezien die duurder waren en niet zoveel charme hadden. Ge moet zelf maar eens kijken op hun web-site www.hofvandeputte.be eigelijk ben ik bij hun terecht gekomen bij www.vanbelgie.be en daar staan ronddraaiende foto's op. je moet maar eens kijken, en wie weet is dit ook een lokatie voor jou. Groetjes
he, Ik dacht gewoon even aan de eskimohallen te gent. Groetjes frida
hey , wij trouwen in ieper in egliseum. nieuwe locatie in gent is de oude vismijn groetjes valerie
Hallo Een totaal ander type locatie dan een loods of een fabriekspand is de feestzaal van Monasterium Poortackere. Die is gelegen in het centrum van Gent en is een ontwijde kerk. Wij trouwen er op 22 mei en kijken er heel erg naar uit! Groetjes Marjon
Bedankt voor alle reacties. Ondertussen hebben we ook gewone feestzalen en kastelen opgezocht waar alles voor jou geregeld wordt. Een beetje spijtig omdat de echte charme dan wegvalt en het niet zo origineel is. Het Waterfront zijn we gaan bezoeken maar zijn vertrokken met een teleurgesteld gevoel. Het was wel winter waardoor alles er wat verlaten bijlage maar toch... We hebben dus nog niets origineels gevonden. Alle ideeën zijn nog welkom.