Terug naar overzicht
He, Zelf heb ik geen ervaring bij AVA. Maar ik denk dat je altijd eerst moet vergelijken. Want soms ben je beter bij een drukker in je buurt. Sukses frida
Hey! Wij hebben ons uitnodigingen van bij AVA, dit is de kost voor het totaal aantal uitnodigingen. Het maakt niet uit alsje nu 50 of 150 uitnodigingen besteld, de drukkost blijft 62€. Onze uitnodiging is met een apart kaartje voor receptie en/of avondfeest. Als je maar één kaartje wilt, komt er niets bij, als je twee verschillende kaartjes wilt komt er 22€ bij. Dus bij de 62€ tel je dan nog de prijs van de uitnodiging zelf en zo kom je op je totaal. succes!
Wij bestelden bij www.huwelijkengeboorte.be (D&A) en daar betaalden we maar 45.5 euro drukkosten. De collecties van AVA hebben zij ook. Perfecte service en een echte aanrader dus :) Groetjes! Stephanie
AVA €62 drukkosten in het algemeen ongeacht kaartjes wil je op de voorkant nog bijvoorbeeld jullie namen dan is het €20 extra. Kleine kaartjes extra kosten €20 ongeacht aantal kaartjes. dan is het wel standaard in het wit. Uitnodigingen betaal je natuurlijk ook per stuk! wij hebben bij AVA besteld en zijn zeer tevreden.
Laat toch gewoon je kaarten maken bij NathinG - goedkoper dan de ava en op maat en naar je eigen goesting gemaakt... www.nathing.webs.com ;
Hallo allemaal, Ik wou even meegeven dat wij onze uitnodigingen, misboekjes, menukaarten, gastenboek en bedankkaartjes hebben laten ontwerken en drukken door 'Nathing'. Wij zijn super tevreden, kwaliteit aan een betaalbare prijs. Alles gebeurde in samenspraak, we kregen een ontwerp en mochten aanpassingen doorgeven, niets was teveel gevraagd. Dus voor diegene die nog op zoek zijn.... www.nathing.webs.com, nathingisimpossible@hotmail.com of 0477 94 69 99.... Ze zijn van Limburg, maar alles kan via mail en post. Dat is voor hen geen probleem !!! Zeker de moeite !!!! Groetjes Karen