TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
22-5-2010
|
16-3-2010 18:03:27
Niets van aantrekken !!! Enkel letten op je eigen ervaring en die is super ! Geen paniek dus, nergens voor nodig ;-)
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
16-3-2010 21:24:02
ja das toch enorm persoonlijk dus zeker niet op afgaan.. wat goed is voor een ander, is voor de een niet goed en omgekeerd. xxx veel succes
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
17-3-2010 8:22:47
Ik sluit me aan bij Jennifer! Iedereen is anders en wat voor de een goed is, is dat voor de ander niet! No stress, alles komt goe!
|
|
Anke
19-6-2010
|
17-3-2010 9:17:34
Hoi Sofie,
Ik ken je gevoel, ik heb hetzelfde voor met mijn fotograaf, ik had er alle vertrouwen in, tot hij hier op het forum werd afgekraakt... Maar ik ga op mijn gevoel vertrouwen! Als jij je er goed bij voelde is dat het enige wat telt! Andere mensen, andere normen en andere karakters! Dus proberen niets van aan te trekken, dat probeer ik ook :)
|
|
joska
23-7-2010
|
17-3-2010 12:44:39
hey sofie,
dat gevoel kennen wij hier ook... wij hebben dat met onze DJ. maar ook alle vertrouwen in. maar this natuurlijk nie tof dat je zoiets hoort of leest. maar als jij er goed bij voelde moet je je zeker nieks aantrekken van een ander......
komt zeker goed!!!!
veel geluk
|
|
sofie
12-6-2010
|
17-3-2010 13:08:43
zeg allemaal neig merci om mij een beetje op te peppen!!!!
het zal inderdaad allemaal wel goedkomen.
ik vind het een heel mooi kleed, das het enigste da telt.
mercikes he
|
|
Claudia
18-9-2010
|
17-3-2010 13:30:51
Je moet er ook rekening mee houden dat mensen sneller een reactie posten als het slecht is dan als het goed is denk ik... Dus ik zou me er niet teveel van aantrekken!
|
|
natasja
18-9-2010
|
17-3-2010 17:00:36
he sofie ik ben van plan ook naar daar te gaan nu ik was ook een beetje geschroken van de reacties maar ben toch van plan het daar te gaan huren want kopen vind ik voor mij persoonlijk echt teveel geld we hebben trouwens de foto's en ze gaan voor ons filmen mijn zus is oktober getrouwd en die heeft dat van haar gekocht en die zegt het zelf dat ze zo erg vind dat het in haar kast hangt daarmee deze beslising ga jij dat van u kopen of ook huren laat je mij iets weten aub want zou niet weten waar ik anders moet gaan kijken ik heb ook niet zo veel tijd om overal te gaan rondkijken alvast veel groetjes natasja
|
|
Timmy
27-3-2010
|
31-3-2010 22:25:04
Hey,
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening natuurlijk en als jij er tevreden van bent is dat perfect voor jou! het is tenslotte jouw moment en dag!
Wij hebben absoluut een bloedhekel aan Farah Love omdat zij mijn bruid heeft uitgescholden voor t rot van't straat 6 maanden voor ons huwelijk.Om daarna nog de kers op de taart te hebben bij Farah love heeft ze ons nog zeker 2 weken daarna elke vrije minuut opgebeld of we toch niet kwamen kijken voor een kleed. Natuurlijk kan je begrijpen dat na scheldpartijen van haar kant , wij niet de behoefte hadden om nog verder bij haar te komen. Maar dat is natuurlijk onze mening.
|
|
Jenny
24-9-2011
|
19-11-2010 14:49:11
Hallo Sofie,
Ik wou eventjes vragen of alles in orde is gekomen met je trouwkleed van Farah Love. Ook ik heb mijn kleed daar vorige week besteld, maar als ik hier al die negatieve reacties lees... dan weet ik niet goed mee wat ik er van moet denken...
Ik hoop dat je een fantastische dag hebt gehad!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|