Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes zonder stress ??

16-3-2010 19:09:50
Hallo

Binnen een maandje is het zover, mijn grote dag.
Nu was mijn vraag : zijn er nog bruidjes zonder stress? Wanneer sommige mensen mij aanspreken en mij vragen naar de zenuwen verschieten ze er blijkbaar van dat ik geen stress heb , laat staan zenuwen voor die grote dag.
Is dit nu zo verwonderlijk??

groetjes Petroeska

Petroeska
16-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 358

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-3-2010 19:12:48

Bij mij is dit ook pas helemaal op't eind gekomen. De laatste maand werd toch spannend.
Als alles goed geregeld is moet je ook geen stress hebben hé!

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-3-2010 19:20:07

Hoe is het trouwens met je voet? Had jij niet iets gebroken een tijdje terug?

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-3-2010 19:22:37

Ik heb ook nooit stress gehad. Als je weet dat alles in orde is, waarom zou je dan stress moeten hebben?

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik16-3-2010 19:27:23

@t Carolina : Wel inderdaad , ik had mijn teen gebroken. Ik ben maandag gestart op mijn werk, maar heb terug moeten stoppen. Teveel pijn. Dus ben ik nu terug thuis tot 1 april. Zelfs daarvoor heb ik geen stress ( raar é). Maar de dokter zei dat ik gewoon te vroeg begonnen ben. Het normaal wandelen is niet hetzelfde als werken en dan nog eens oudjes moeten opheffen en dergelijke toestanden. Dus afwachten é ;)

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik16-3-2010 19:31:28

grappig, hier net hetzelfde!
Wanneer iemand me vraagt of ik nog veel moet doen, of ik het nog zie zitten, niet te nerveus? , reageer ik blijkbaar ook vrij luchtig. Al die drukte is aan mij niet besteed.
Alles gaat gewoon zijn gangetje. De mensen van de feestzaal zijn de rust zelve, onze fotograaf is er een uit de duizend...

Gewoon genieten dus, en alles op zijn tijd!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met je teentje, gaat het lukken met die schoenen?

groetjes,
Karla

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik16-3-2010 19:40:06

Bij ons staan er nog 65 dagen op de teller en ook hier nog geen stress, ik ben nochtans vrij perfectionistisch ingesteld dus ik verschiet van mezelf
groetjes

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik16-3-2010 19:44:58

@t Karla : vorige vrijdag kon ik er nog nie tegoei in dus kzal da vrijdag nog eens proberen. Zoiezo moet ik ze woensdag aandoen voor mijn pasbeurt terug. Ik zie er eigenlijk nog wel het grappige ervan in. Want terwijl ik sukkel met mijn teen, moest mijn toekomstige vorige week binnen in spoed voor zen oog ( zat een stukje ijzer in). Nu zeg ik zelf van de manke en de blinde gaan trouwen. Dus hier toch soms wel hilarische toestanden de laatste tijd hahaha

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik16-3-2010 20:08:23

Oei! Zoude gijle dan ni beter congé nemen vanaf nu?
kwestie van geen kuren nemeer uit te halen voor den trouw

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik16-3-2010 22:24:19

@t Karla : dat is nog es een idee si :p maar kmoe maar 7 dagen dan nie meer werken voor de trouw. Ik zie nu pas dat jij dezelfde dag trouwt hihi. Bij jullie in de voormiddag of in de namiddag ??

Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 8:46:39

Hoi,

Wij trouwen 24 april en ik moet zeggen noch ik noch mijn aanstaande hebben ook maar iets van zenuwen of stress. Het kriebelt wel eens zo van nu mag het gaan komen. Maar we waren steeds goed op schema dus waarom zorgen maken. Mijn dochter ga de ringen aanbrengen en daar hoop ik enkel dat ze ze ga willen geven maar ze weet dat ze het kussentje krijgt. Dus maak me niet veel zorgen
Mijn ma zegt dat het nog wel zal komen maar ben er vrij gerust in.

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 10:32:17

Eerst was bij ons het gemeentehuis gepland om 10.30 en de kerk een half uurtje erna. Maar de kerk is in het water gevallen en dus hebben we de wet opgeschoven naar 11.30.
Na de middag ging het voor ons niet meer, omdat er al een koppel trouwt in de late namiddag en wij dan zouden moeten aansluiten. Maar dan zijn we heel onze dag kwijt he, naar mijn gevoel toch...
Dus nu wordt het gemeentehuis - kapelletje - lunch in feestzaal - foto's - pannekoeken - receptie - feest

Gisteren ventje zijn kostuum gaan halen *grijns*, vraag mij af of hij met die overzetters van schoenen gaat kunnen rijden met zijn kevertje... hij wil ze nog geeneens inlopen!

monica
22-5-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:03:51

amai, zalig te lezen dat jullie allemaal zo ontspannen zijn en stressvrij.
ik heb vandaag nog 65 dagen op de teller en ik heb vanacht mijn eerste nachtmerrie gehad: de bruidegom had mij laten zitten.pfff
ik krijg de laatste tijd meer en meer kriebels in de buik en toch wel wat stress, ook al is het nog 2maanden en een week.
ik heb gewoon graag alles goed op voorhand geregeld en dat is gebeurd voor de grote zaken, maar voor die kleine prullaria heb ik wat schrik dat ik iets vergeet: rode loper, corsage, naamkaartjes, ..
ik zit zo nu in de periode dat ik opnieuw contact moet opnemen met de DJ, fotograaf, ceremoniemeester, feestzaal..en dat geeft gewoon t gevoel of ik had die dinge nog niet geregeld..enfin, ge ziet: hier WEL een stresskip..

Natasja 17/04/2010
17-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:16:31

Hallo,
hier nog een maand te gaan en totaal geen stress!! we hebben nog vanalles te doen (naamkaartjes, menu, de cadeautjes, tafelplanning,...) maar dat komt allemaal wel in orde. Ik geloof dat onze ouders in onze plaats stressen, amai ik heb mijn vader nog nooit zo gezien!
Nu zaterdag moeten we naar het gemeentehuis om huwelijksaanvraag te tekenen, misschien dat het dan wel begint te kriebelen?
groetjes

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:29:14

@Monica
Maar meiske toch. Wat die kleine prullaria betreft, ik denk niet dat je ze zal vergeten want je kan ze nog opsommen he ;-) Gewoon je lijstje bij de hand houden en op tijd checken, dan zit je gebeiteld. - en dus vooral niet doen zoals ik met mijn elfendertig verschillende lijstjes, hihi -
Al die dingen zoals DJ en feestzaal zijn bij ons gewoon nog niet geregeld, omdat ik weet dat dat zowiezo allemaal voor de laatste weken is. We weten wel al wie onze DJ is en hoe de menu en zo eruit gaat zien, maar dat is dan ook alles, de details zijn nog niet geregeld.
Ik denk maar dat het voor die mensen ook niet de eerste keer is dat ze een huwelijk verzorgen...
Alles komt wel op zijn pootjes terecht!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 17:08:26

@t Karla : Idd kan ik goe begrijpen dat jullie dag dan om zou zijn. Bij ons is het smorgens foto's , tegen 11u30 komen mijn schoonouders en familie al langs voor een glaasje en voor broodjes en dan om 14u15 de wet en om 15 u de kerk ( is wel een beetje verplicht daar ik bij nonnen werk) Daarna receptie en dan avondfeest. Morgen mogen we nu gaan om in het register te gaan tekenen voor de wet en dan is alles eigenlijk geregeld bij ons. Alleen nog mijn bedankjes moet ik maken voor de avondgenodigden maar daar dit koffiepads zijn kan ik da nu nog niet maken. Kzal alleszins duimen voor je dat u ventje kan rijden met zenne kever hahahaha :p

@Monica : Ik begrijp mijn eigen soms ook niet zunne, normaal ben ik een stresskieken eerste klas en nu , totaal niet. Gewoon genieten van alles zou ik zeggen. Want ik mis nu al die voorbereidingen allemaal eigenlijk en kben nog niet getrouwd hahaha. Nu woensdag terug kleedje gaan passen,daar kijk ik wel naar uit.

@t Natasja : heb ik hier ook voor maar met men schoonouders. Kdacht dat mijn moeder het ergste ging zijn maar niets is minder waar. Maar doordat wij al 5 jaar samenwonen zien we hun niet veel , alhoewel dat die telefoon veel rinkelt. Maar tis wel handig dat we nummerweergave hebben en soms gewoon es lekker niet opnemen ( stout kweet het maarja :p ik trouw niet met mijn schoonouders GELUKKIG MAAR !!! )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...