Terug naar overzicht
oh ja nog even vergeten te zeggen dat een andere winkel zoeken voor ballonversiering al gebeurt is maar oftewel zijn ze veel duurder dan de dame die we hadden oftewel zijn ze te ver weg en dus heel duur om te laten leveren
Gebruik eventueel gewoon bloemen die je zelf in vaasjes steekt, ofwel kaarsen. Kaarsen geven veel meer sfeer dan ballonnen, en zijn ook helemaal niet duur. Je kan er ook veel kanten mee op (kleur, grootte, soorten theelichtjes, drijfkaarsen enz...) Veel succes!
Nog iets: is zwart/wit niet wat somber voor een trouwfeest? Misschien een ideetje daar 1 kleur aan toe te voegen?
Bloemen op tafel moeten helemaal niet duur zijn hoor!Gewoon een vaasje met een paar bloemen, in de kleur van je thema ofzo.Als je echt bloemstukken laat maken komt het al snel veel duurder uit!Groetjes
Hallo, Wij zijn van plan om zelf voor ons bloemstukjes en tafelversiering zorgen. Ik ben daarom eens naar AVA papierwaren, en Ikea geweest. Alles samen voor 7 grote tafels te versieren liggen wij aan ongeveer +-150€, En mijn schoonzus helpt mij daarbij om dit te maken... we hebben gewoon geimproviseert (insperatie genoeg op internet en in de boekenwinkel) En het zal zeker mooi staan. vind persoonlijk dat dit een eigen toets is aan u/jullie trouwfeest. Groetjes
Lesley wij doen ook ballonnen, we gaan ze wel kopen bij IBS balloons en een vriendin van mij gaat ze de namiddag zelf opblazen met helium. Zij doet dit wel vaker. Verder heb ik ook theelichthouders op de tafel staan (mat wit) met turquoise theelichtjes in (de kleur van ons feest) dus kan jij misschien zwarte potjes zoeken ofzoiets? Ik wou ook heel graag bloemen, maar wou inderdaad ook niet té veel betalen voor iets dat er maar een paar uur staat. Nu hebben we 2bakken Perrier gekocht en ben ik bezig met de etiketten en lijmresten eraf te doen. Hierin leggen we dan van die gel-bolletjes ter vervanging van water en we zetten er 2germinies (kleine gerbera's) in. Dit is echt iets heel eenvoudigs en zeker betaalbaar! het geeft direct iets extra aan je tafels... Ik hou wel van die pure eenvoud, misschien ligt dit jou helemaal niet natuurlijk? Maar er zijn zeker leuke en betaalbare oplossingen hoor! op internet vind je ook leuke ideetjes! Groetjes
@ katlijn: ik vind dat van die flesjes perrier wel een schitterend idee. ikzelf ben dus absoluut niet zo goed in zelf van die zaken verzinnen en in een steken maar dank u wel voor de tip. het is zeker een idee dat ik ga uitwerken. wij hadden zelf ook al overwogen om van die ballonen zelf op te blazen want ik had gezien dat je via de heliumshop ook zo'n pakketten kon bestellen maar heb gewoon stress aangezien wij beiden dit nog niet gedaan hebben dat het niet gaat lukken en we daar dan met kale tafels staan. lesley
wij gaan werken met lange tafels, her en der kaarsjes in allemaal verschillende houders, maar wel dezelfde kleuren en dan om de zoveel personen een grote schaal gevuld met water, drijfkaarsen en bloemen Tussen de kaarsen (die tussen de grote schalen staan) gaan we een soort slang van bloemen leggen, dan heb je veel groen en af en toe een prachtige bloem simpel en niet zo duur (aangezien de kaarsjes voor de hele avond als sfeerverlichting dienen)