Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geheugensteun

16-3-2010 21:54:43
hier staan nog 87 dagen op de teller. nu had ik graag wat feedback gehad over wat ik nog in orde moet brengen.
het volgende is al geregeld:
* kapper
*schminkster
* trouwkleed besteld, moet nog binnenkomen en eerste pas moet nog plaats vinden, schoenen zijn al aangekocht tesamen met het kleed.
* vervoer ligt vast
*fotograaf ligt vast
*mijn toekomstige zijn kledij en schoenen zijn allemaal aangekocht en hangen hier al thuis in de kast
* de bruidskindjes hun kledij is gekocht
* de zaal ligt vast
* de traiteur ligt vast, menu geregeld
* uitnodigingen zijn vandaag toegekomen, ik moet ze nog in elkaar steken en de envellopes schrijven!
* gemeentehuis en uur van het huwelijk liggen vast
* de lunch is geregeld, enkel nog menu bespreken

wat nog te doen:
bruidslingerie, schoenen bruidskindjes, bedankingen, zaalversiering, tafelversiering, bruidsboeket.

ben ik zeker niets vergeten? indien wel laat het me weten!

lesley

lesley
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 430

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik16-3-2010 22:54:22

wil je een handtasje? dan moet je hier ook nog eens achter gaan zien. Als je je kleed al hebt een stuk stof van je kleed meenemen voor de juiste kleurtint.
voor de rest denk ik dat je alles hebt!
groetjes

Els
29-5-2010
 Meld misbruik17-3-2010 7:54:37

Dag Lesley

wat ik niet zie staan, maar je wel waarschijnlijk al hebt, zijn de ringen en de DJ.

groetjes
Els

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik17-3-2010 8:16:41

Ringen, juwelen?
Groetjes

Liesbet
5-6-2010
 Meld misbruik17-3-2010 9:11:58

Dag Lesley!
Amai, ik heb nog 'maar' 79 dagen op de teller en moet nog veel meer doen. Ik vermoed dat je niet voor de kerk trouwt want ik zie nergens misboekjes, huwelijkskaars ed staan? En ben je al aan het oefenen voor de openingsdans?

Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!
Liesbet

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik17-3-2010 10:17:32

oh ja inderdaad, ringen zijn al besteld sinds vorig jaar bij fede di oro, zouden binnen een kleine maand moeten klaar zijn.
dj ligt inderdaad ook vast.
@ liesbet: inderdaad geen kerkelijk huwelijk, dus ook geen misboekjes, huwelijkskaars en alles wat daarbij komt kijken.

dus ik denk dat ik wel redelijk goed zit.

lesley

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik17-3-2010 10:59:51

Een gastenboek?

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:44:44

Misschien snoepjes of cadueatje voor de kindjes aan de Kerk?

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik17-3-2010 13:30:42

Wij trouwen ook op 12-06 !! en ik moet zeggen dat jij verdorie al goed voorbereid zijn!! Ik heb belange nog niet alles dat jij al afvinkt als voltooid !! :-)
Wij zijn nog maar net met het ontwerp van de uitnodigingen begonnen... Menu moeten we pas in April ergens gaan bespreken...

Grtjs

Marijke
4-9-2010
 Meld misbruik17-3-2010 21:00:34

Something blue, old, borrowd and new? Heel belangrijk voor een geslaagd huwelijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...