Terug naar overzicht
wil je een handtasje? dan moet je hier ook nog eens achter gaan zien. Als je je kleed al hebt een stuk stof van je kleed meenemen voor de juiste kleurtint.voor de rest denk ik dat je alles hebt!groetjes
Dag Lesley wat ik niet zie staan, maar je wel waarschijnlijk al hebt, zijn de ringen en de DJ. groetjes Els
Ringen, juwelen?Groetjes
Dag Lesley! Amai, ik heb nog 'maar' 79 dagen op de teller en moet nog veel meer doen. Ik vermoed dat je niet voor de kerk trouwt want ik zie nergens misboekjes, huwelijkskaars ed staan? En ben je al aan het oefenen voor de openingsdans? Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen! Liesbet
oh ja inderdaad, ringen zijn al besteld sinds vorig jaar bij fede di oro, zouden binnen een kleine maand moeten klaar zijn. dj ligt inderdaad ook vast. @ liesbet: inderdaad geen kerkelijk huwelijk, dus ook geen misboekjes, huwelijkskaars en alles wat daarbij komt kijken. dus ik denk dat ik wel redelijk goed zit. lesley
Een gastenboek?
Misschien snoepjes of cadueatje voor de kindjes aan de Kerk?
Wij trouwen ook op 12-06 !! en ik moet zeggen dat jij verdorie al goed voorbereid zijn!! Ik heb belange nog niet alles dat jij al afvinkt als voltooid !! :-) Wij zijn nog maar net met het ontwerp van de uitnodigingen begonnen... Menu moeten we pas in April ergens gaan bespreken... Grtjs
Something blue, old, borrowd and new? Heel belangrijk voor een geslaagd huwelijk