Terug naar overzicht
Hey Dorothea, het blijft toch een mooie zaal vind ik. Wij konden ons feest daar uiteindelijk niet doen en vonden het heel jammer want ze zaten goed qua prijs. Ons probleem was dat we te ver van Ronse verwijderd zaten (16 km lijkt op zich niks maar om 5 u 's morgens kan dat heel gevaarlijk zijn). Om te overnachten ter plaatse waren we dan weer met teveel dus moesten we al beginnen zoeken naar andere hotels en dat was niet gemakkelijk. Daarom zijn we uiteindelijk elders moeten gaan. Maar het was toch met pijn in het hart. Want je vindt niet dikwijls een mooie zaal die ook een mooie tuin heeft, en met springkasteel voor de kinderen. Als je bang bent voor 't een of 't ander, ga er dan eens brunchen met je ouders of schoonouders. Elke zondagvoormiddag is er brunch daar. Het zal je misschien helpen je definitieve keuze te maken.
Hallo Dorothea, het is helemaal mijn bedoeling niet om Salons Orchidee te beoordelen of jouw moed weg te nemen, maar ik woon zelf in Ruien en heb al een aantal 'slechte' reacties gehoord over hen. De bazin die staat te roepen naar haar personeel tijdens avondfeesten, naar het schijnt is het eten ook niet meer van zo'n goede kwaliteit... (Naar het schijnt zijn er nieuwe uitbaters??) Nu ik heb dit ook maar van horen zeggen he, zelf heb ik geen enkele ervaring met Salons Orchidee, en het is ook helemaal mijn bedoeling niet om hen zwart te maken, ik wil alleen maar mijn gedachten met je delen he. Ik zou zoals Fredje voorstellen om er nog eens langs te gaan, ga eens brunchen ofzo en kijk wat je ervaringen hier mee zijn, hopelijk stelt het je gerust!! Veel succes! Anke