Terug naar overzicht
Ik kocht mijn kousenband bij Veritas. De juiste prijs weet ik niet meer, maar veel was dat niet hoor
Ik heb mijn kousenband gekregen van mijn verloofde. Hij heeft hem ook in de Veritas gekocht, dacht dat hij rond de 10 euro kostte.
Ook bij Hünkemöller kan je ze kopen. Zelfs bij Zeeman vind je er!
Hoi bruidjes, ik zocht het blijkbaar te ver . Bedankt van jullie berichtjes! groetjes, S.
hey, Ik kocht de mijne ook bij Veritas. Was 8 a 12 euro dacht ik. Oppassen met kousenbanden... toen mijn man de zijne met zijn tanden had uitgedaan, was ik net iets te enthousiast... Toen hij mij van de stoel aan het afhelpen was, ben ik er gelijk opgesprongen. Bjorn had dat niet zien aankomen, is gevallen. met zijn hoofd tegen een pilaar van de feestzaal....Buitenwesten voor een tijdje. Amaai, licht aan, muziek uit, onze ouders sprongen daar recht aan tafel... En mijn vriendin maar blijven filmen. Grappig achteraf, maar op dat moment was het toch wel ff paniek. Na een halve minuut ofzo, tleken wel uren, springt hij recht en begon te dansen.
Ik vond er toevallig 1 in de Zeeman voor een halve euro.Weet niet of ik hem de dag zelf ga aandoen maar ik heb er toch 1 :D
hoi kost ong 8-12 eur ongeveer zeeman of veritas :)
Ik had ook eentje van de Zeeman. Na enkele uurtjes hing hij wel al aan mijn enkels, maar ik had er toch één! En heb er een foto van! LOL! Had bij ons ook weinig nut!
Hoi, Ik heb er 1 gekocht in AVA, er liggen daar altijd zo trouwversieringen, gastenboeken, enveloppendozen en dergelijke. En dit lag er tussen ! In wit of beige, voor maar 2 euro ! Groetjes