Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorschot trouwkostuum

17-3-2010 12:25:31
Hallo iedereen,

zaterdag mag mijn verloofde zijn kostuum gaan kiezen bij Labaere in Zottegem, weten jullie soms hoeveel voorschot ze hiervoor vragen?

Bedankt voor de hulp!

Anke
21/08/10

Anke
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 946

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:32:53

Anke

bij ons vroegen ze ongeveer de helft van de kostprijs als voorschot (was dus 400euro), dit was wel niet bij Labaere, maar ik denk dat dit overal wel wat hetzelfde is?

Groetjes

Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:35:12

Wij zijn ook bij Labaere geweest en hebben ineens het ganse kostuum betaald.

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:35:49

Ja ze vragen overal een voorschot... Ook bij huren. Je kan ook de volledige prijs al betalen... Ik weet niet hoeveel ze betaald hebben...

Groeten,
astridenbart110910 bruiloftsite nl (puntjes ipv spaties)

kaat

Meld misbruik17-3-2010 12:41:05

Inderdaad.
Mijn verloofde zijn kostuum komt ook vandaar. Zij vragen een voorschot, dit is de helft van het totaalbedrag. De andere helft betalen we bij de laatste pas. (het moment dat we het kostuum meekrijgen als alles goed geretoucheerd is)
Tenzij dat je liever de volle pot al betaald, dat mag ook...

veel succes!!!!

Caroline
21-8-2010
 Meld misbruik17-3-2010 12:48:15

Hey Anke,

Wij zijn afgelopen zondag tijdens het opendeurweekend naar Labaere geweest en hebben ook alles ineens al betaald.
Bij ons hebben ze zelfs niet gesproken over een voorschot...
Mag ik vragen in welke gemeente je trouwt?
Wij trouwen ook op 21.08.2010 te Opwijk
Al goed met jullie voorbereidingen op schema?

Groetjes,

Caroline & Stijn
21/08/2010

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik17-3-2010 20:40:22

Wij hebben direct alles betaald bij Labaere....
Grtjs Deborah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info