Terug naar overzicht
Anke bij ons vroegen ze ongeveer de helft van de kostprijs als voorschot (was dus 400euro), dit was wel niet bij Labaere, maar ik denk dat dit overal wel wat hetzelfde is? Groetjes
Wij zijn ook bij Labaere geweest en hebben ineens het ganse kostuum betaald.
Ja ze vragen overal een voorschot... Ook bij huren. Je kan ook de volledige prijs al betalen... Ik weet niet hoeveel ze betaald hebben... Groeten, astridenbart110910 bruiloftsite nl (puntjes ipv spaties)
Inderdaad. Mijn verloofde zijn kostuum komt ook vandaar. Zij vragen een voorschot, dit is de helft van het totaalbedrag. De andere helft betalen we bij de laatste pas. (het moment dat we het kostuum meekrijgen als alles goed geretoucheerd is) Tenzij dat je liever de volle pot al betaald, dat mag ook... veel succes!!!!
Hey Anke, Wij zijn afgelopen zondag tijdens het opendeurweekend naar Labaere geweest en hebben ook alles ineens al betaald. Bij ons hebben ze zelfs niet gesproken over een voorschot... Mag ik vragen in welke gemeente je trouwt? Wij trouwen ook op 21.08.2010 te Opwijk Al goed met jullie voorbereidingen op schema? Groetjes, Caroline & Stijn 21/08/2010
Wij hebben direct alles betaald bij Labaere....Grtjs Deborah