Terug naar overzicht
Wij hadden "Zij" van Marco Borsato. Gewoon héél goeie herinneringen aan!
Wij gaan waarschijnlijk gaan voor Everything van Michael bublé, maar ligt nog niet vast :-)
onze is "the way you make me feel" van ronan keating. groetjes
bed of roses van bon jovi xxx
You are the reason van Koen Wauters en Sarah groetjes
als we bij onze compromis blijven zou het i'll always be there zijn van roch voisine lesley
Plezant liedje voor Lud van Urbanus, hihi, geweldig gewoon!
'Total Eclipse' van Bonnie Tyler Groetjes
objection van shakira
Gorecki van Lamb
ik wil jouw man zijn van raymond van het groenewoud
We zijn er nog niet uit maar voorlopig wordt het Wire to wire van Razorlight.
wij gaan voor nothing's gonna change my love for you
I'll catch you van the get up kids
Wij twijfelen nog tussen 'everything I do I do it for you' of 'Have you ever loved a woman' beide van Bryan Adams
1) Dirty Dancing - I had the time of my life 2) Glenn Medeiros - Nothing's gonne change my love for you Gwen
Bij ons is het na lang twijfelen 'Stel nu dat jij niet bestond' van Monza geworden .
Bij ons was het 't is mor dagget wet van Axel Peleman
Wij hebben ' A whole new world '
Wij hadden Sway van Dean Martin. Hebben lang getwijfeld: 2de mogelijkheid: Because the night van Patti Smith. Beide Chacha's. groetjes, Carolina
Ik zou graag From this moment van Shania Twain nemen. (dit zou dan ook het uittredelied worden van de huwelijksmis)
hey iedereen bedankt voor de vele reacties er zitten er wel een paar in da wij uk graag horen. dus we zullen nu zeker wel ene vinden. merci groetjes Sofie
Hallo Wij hebben "the best is yet to come" van Novastar. Dat was ons liedje al van in het begin dat we elkaar hebben leren kennen. Groetjes
Wij nemen 'Heaven' van Bryan Adams, dit liedje wou ik al van als ik kind was.
'I don't wanna miss a thing' van Aerosmith.
'it is you' van Dana Glover (Shrek)