Terug naar overzicht
Ik herinner me je verhaal van enkele weken geleden. Super goed nieuws! Jouw weekend kan zeker niet meer stuk
GREAT !!!!!!! Leuk dat je het laat weten, wnt we leven hier allemaal toch wel een beetje mee hé. Succes met de laatste maand TINA
He, leuk dat je iets laat weten want ik weet nog dat je het schreef. Dus gaat er nu maar vol op voor frida
fantastisch voor jou Petroeska ik ben zo blij voor jou dat het toch lukt, en hoop dat je teen nog verder goed geneest, dat je (bijna) geen last van gaat hebben op je trouwdag geniet nog van de laatste weken EN de dag zelf natuurlijk Eva
Tof!!! 'T is een opluchting zeker?! Volgend weekend heb ik normaal ook mijn schoenen, zal ze dan ook kunnen beginnen inlopen ;) 'T zal er snel zijn voor ons! (voor mij nog iets sneller zelfs!)
Dat is leuk om te horen, ik herrinerde me jou verhaal nog. Amai het begint echt te korten he voor jou. Ben benieuwd naar je verslagje Vele groetjes
super voor je!nu kun je met een gerust hart beginnen uitkijken naar jouw dag!veel plezier :)
Hallo, Ik heb het toen ook gelezen en tof dat je dit ook meedeelt. Veel succes. Gwen
hèhè, oef! wat een chance! ben heel content voor u zene! ik hoop dat het inlopen lukt, maar moest het toch te pijnlijk worden, onthou dan dienen truc met den diepvriezer he. (had hier ook ergens gelezen van er evenjes water in te laten lopen, direct terug uitgieten en dan aandoen. maar je hebt ook van die schoenspanners, en die kunnen ook wel helpen) groetjes, Karla
Heykes allemaal Thx voor de vele reacties echt kben supercontent . En nu elke dag een beetje men schoenen aandoen en den dag zal er gauw zijn. Het is echt fijn om hier u ding kwijt te kunnen en weten dat je niet al zagend beschouwd wordt ( hihi) Thx bruidjes en bruidegommekes :p
Heykes amaai dat is wel super dat je ze nu kan inlopen dat is toch al een zorg minder dat je voet ontzwollen is. Nu nog hopen dat het inlopen beetje lukt maar dat zal wel zeker . Amaai het is echt al aan het inkorten van jou bij mij staan er nog 154 dagen op de teller en begin al te stressen. Groetjes
@ Stephanie : Idd nog een 26tal daagkes. Maar kheb niets van stress. Normaal ben ik echt een stresskieken maar rond mijne trouw heb ik maar 1 keer zenuwen gehad en dat was om mijn kleedje te gaan uitkiezen. Kan mss nog de laatste week veranderen maar zoals ik me nu voel mag het blijven :p groetjes