Terug naar overzicht
He, het fijne weet ik er niet van maar er bestaat iets wat je in je printer kan doen en je eigen tekst er op af printen en daarna met een strijkijzer er op strijken. Misschien een idee. Frida
Hallo Sofie, Inderdaad zoals Frida zegt, bestaat er speciale folie waarop je kan printen en dan op 't shirt strijken. Ik heb dat gedaan, maar je ziet dan een glanzende oppervlakte waarop geprint is, ze zeggen op de verpakking dat je mat effect wil, je nog eens moet strijken met handdoek geloof ik, maar dat werkte niet heb ik ondervonden, dus ik ben naar decathlon gegaan voor mijn 't shirt. Het is daar wel vrij kostelijk vond ik...ik heb 25euro betaald voor drie lijnen... Op de achterkant Just married en op de voorkant had ik twee lijnen: trots om mevrouw stegen te zijn... Het 't shirtje had ik ergens anders gekocht, maar dat was geen probleem. Naar gelang de kleur van je 't shirt, mag je de kleur van je letters kiezen... Groetjes en nog veel voorbereidingsgenot!, Inge Reeds 162 dagen getrouwd!
Hallo Sofie, ik zou eens een kijkje nemen op www.vistaprint.be misschien dat je daar wel vindt wat je zoekt, ik vind het persoonlijk een leuke site hihi. Groetjes en nog veel plezier! Yentl22-05-2010
Hoi Sofie, Ik weet niet van welke regio je afkomstig bent, maar wij zitten in Aalter en wij bedrukken t-shirts. Dus als het niet te ver is, mag je steeds eens langskomen. Groetjes Sabine