Terug naar overzicht
Ik heb een lage hak (3.5 cm), het zal sowieso een lange dag worden en zal 's avonds zeker vermoeide voeten hebben. Ik draag liever heel de dag mijn schoenen dan 's avonds te moeten overstappen op slippers ofzo. Ik neem liever het zekere voor het onzekere
Ik ben al groot van mezelf en heb zowiezo gekozen voor een lagere hak! Maar schoenen met een lagere hak zijn ook elegant en vrouwelijk en veel vriendelijker voor je voeten! mijn hak is 4 cm en ze voelen aan als pantoffels. succes met de zoektocht... Marijke
Ik had een lagere hak, maar ben dan ook geen hakken gewoon. Maar 1 opmerking: Ik heb 's nacht nog loopsloefkes aangetrokken, als je dit doet met hoge hakken dan hangt je kleed fel op de grond. Bij mij viel dit goed mee, het raakte net wel/net niet de grond. Maar als je van een 8cm naar plat overgaat ga je dit toch wel voorhebben?!? Toch mee oppassen. Je hebt al meer risico op zere voeten, als je ze dan nog niet kan uittrekken??? groetjes, Carolina
Dag, Ik had een hakje van 4 cm. Ik wilde niet te hoog gaan daar ik al een beetje grote ben dan mijn man. Groetjes Frida
Omdat mijn ventje maar net boven mij uitkomt,kies ik voor een lage hak. Maar doe gewoon wat je zelf wilt.
Mijn schoenen hebben een hak van 5,5cm Mijn ventje is dan ook veel groter.
Ik heb een hak van ongeveer 7 à 8 cm. Ik ben ook van mening dat dit eleganter is. Ik ben het gewoon van op zulke hakken te lopen en denk dan ook niet dat ik er problemen mee zal hebben. Vermoeide voeten zal je zowiezo hebben, met of zonder hak. Groetjes
Ik ga ook voor een hoge hak, denk ik. Aangezien ik 1m59 ben en mijn vriend is 2 koppen groter.. Tja.. ik wil dat we toch nog redelijk bij elkaar passen. :-)Maar ja.. waarschijnlijk tegen 's avonds gaan mijn voetjes kapot zijn, maar in de zaal kun je wel zitten, een beetje rusten en dan weer vol actie in gang schieten hé! Hoop ik! ;-)
Hey, ik herken jouw dilemma... Ik draag normaal ook altijd hoge hakken. Mijn ventje is echter niet zo groot en om die reden heb ik gekozen voor een bijna platte ballerina van Geox (klinkt niet sexy maar ze zijn echt heel mooi). Bovendien wil ik toch ook het risico niet lopen om pijnlijke voeten te hebben. Het is nu eenmaal een erg lange dag en pijn is het laatste dat ik dan kan gebruiken. Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik bijvoorbeeld na een dagje (hoogmoedig ;-) shoppen op hoge hakken toch wel eens spijt gehad heb nadien. Je kan als backup andere schoenen meenemen maar dan zit je natuurlijk met de lengte van je jurk. In ieder geval moet jij je goed voelen met je keuze! Succes,
Ik had een lage hak. In de bruidswinkel raadden ze me ook hoge schoenen af als je 's avonds nog platte schoenen voorziet, om dezelfde reden als Carolina aanhaalt: je kleed 'zakt' ook die ettelijke centimeters, waardoor je vooraan gemakkelijker op je kleed gaat trappen. Kwestie van dat je de schoenen niet veel ziet: het verbaast me als ik naar de trouwfoto's kijk dat je mijn schoenen toch nog veel ziet. Ik had een hoepelrok waardoor je kleed naar voor komt als je gaat zitten en je dus wel de schoenen kan zien.
Ik heb pumps met 5-6 cm hak, de hoogte, die ik gewoon ben te dragen. Hoger wilde ik ook niet gaan, uit angst voor pijnlijke voeten!
Hey, Ik heb voor de dag een paar met hak van 9cm en 's avonds (dansavond) een paar met 8cm. Ik draag enkel schoenen met een hak en heb eerder last van platte schoenen dan van schoenen met een hak. In de winkel hebben ze me aangeraden te nemen wat ik altijd draag omdat je voeten en spieren hieraan gewend zijn. Met hoge hak dus voor mij. Maar ik voorzie wel een 2de paar om af te wisselen. Succes met de keuze ! TINA
Hallo allemaal Bedankt voor de vele reacties. Heb nu ook nog een paar van 6 cm laten afkomen en zal ze dan allemaal passen. Hopelijk kan ik dan beslissen wat het beste zit. Kwaliteit van de schoenen speelt denk ik ook een rol en die van 8cm met de kussentjes zat toch vrij zacht. Een tweede paar om te wisselen lijkt me ook nog wel wat. lieve groetjes
ja ik heb ook 2 paar schoenen. pumps (5,5cm) voor overdag en een paar sandaaltjes met hak (5,5cm) voor 's avonds. belangrijk als je afwisselt dat je geen smalle schoenen koopt. sandaaltjes zoals bij mij is ideaal omdat mijn voeten dan kunnen ademen! :) en ze passen dan ook zeker! anders risico dat je voeten gezwollen zijn. Ik ben de mijne nu aan het inlopen! en ze staan prachtig aan mijn voeten (met een jeans erboven :) )
Ik heb er één van 10 cm en voor 's avonds Geox schoenen van 7-8cm (sleehak en supercomfortabel) Ik ben maar 1m57 en vind het belangrijk om er op mijn trouw iets groter en eleganter uit te zien. Ik draag sowieso altijd hakken dus ik denk wel dat het zal lukken groetjes
Ik heb een hak van 6cm. Ik heb ook lang getwijfeld maar een jurk valt altijd mooier op een "langer" persoon dan op een korter. Hiermee wil ik natuurlijk niet de kleine bruidjes beledigen of zo (ik ben ook niet groot), maar ik wou er zelf liefst op mijn langst uit zien. Ik zal misschien voor 's avonds nog plattere schoentjes voorzien, maar ik weet nog niet of ik ze wel zal aantrekken omdat mijn kleed dan ook op de grond 'staat' vooraan. We zullen zien... Alleszins ben ik van plan om mijn schoenen te beginnen inlopen. Ik heb nog 93 dagen ;).