TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
eline
20-5-2011
|
21-3-2010 20:15:31
Dag Anke
Ik vind persoonlijk dat enkel de ouders er op moeten. En gezien jullie de trouw zelf betalen, vind ik dat jullie (schoon)ouders dit niet kunnen eisen. Doe je eigen ding meid, tis tenslotte "jouw dag". Veel succes en geniet er van!
Eline
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
21-3-2010 20:21:38
Wij hebben zelfs gewoon onze naam gezet en niet die van onze ouders. Het feit is zo dat wij alles zelf betalen en wij het niet nodig vonden de ouders erin te vermelden. Zoals eline zegt doe je eigen ding. Geniet ervan
groetjes
Petroeska
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
21-3-2010 20:25:17
Wij vermelden ouders noch grootouders, is niet nodig vind ik! groetjes
|
|
Els
17-7-2010
|
21-3-2010 20:31:40
Wij gaan ook onze ouders (en sponsors) vermelden, maar de grootouders worden niet vermeld. Heb het nog maar 1 keer geweten dat er grootouders mee opstonden, maar dat was een heel chique en super klassiek huwelijk...Tegenwoordig wordt dit niet echt meer gedaan, denk ik, k heb het buiten dat huwelijk toch nooit meer gezien...
Els
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
21-3-2010 23:06:58
hey, wij vermelden zelfs onze ouders niet ook al betalen zij mee, ik vind persoonlijk dat ze zoiets niet van jullie kunnen vragen, t is jullie trouw, jullie uitnodigingen...
|
|
Carolina
1-8-2009
|
21-3-2010 23:32:08
Wij hebben de ouders niet vermeld, ook al hebben ze mee gesponsord.
We hebben ze wel in de speech en achteraan in't misboekje bedankt.
We hadden al genoeg op de uitnodiging staan. Mijn schoonvader is ook dood, dat zou dan ook weer moeilijk worden. Zet je er dan een kruisje bij of niet?
groetjes, Carolina
|
|
Joke
31-7-2010
|
22-3-2010 6:49:01
Als je voor de traditionele, oudere vormgeving gaat nl.
De heer en Mevrouw x kondigen het huwelijk aan van hun dochter y.....
Dan zouden officieel gezien de grootouders er ook op moeten.
Dus ik zou zeggen als je die stijl niet neemt, is dit voor niks nodig. Doe gewoon ermee wat je zelf wilt.
Wij hebben voor de traditionele stijl gekozen, omdat we vinden dat dit wel iets romantisch heeft, dus mijn grootmoeder staat er ook bij op, maar als jij dit niet wil, zou ik dit zeker niet doen.
Groetjes en succes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-3-2010 8:49:57
Bij ons stonden ook de ouders noch de grootouders erop. Zelfs onze familienaam werd nergens vermeld...
Ik heb een supergoede band met mijn oma (mijn eerste dochter zal dan ook haar naam dragen), maar ik vond dat ik haar niet moest vermelden. Mijn opa zou ik er dan ook op willen, maar die is al overleden en hem vermelden met een kruisje erbij, vind ik ook maar niks... En als ik hem vermeld zou ik ook mijn andere grootouders willen vermelden, maar die zijn beide al overleden. En waar eindigt zoiets dan?
|
|
Kathleen
14-5-2010
|
22-3-2010 8:51:22
Dag Anke,
Aangezien wij ook alles zelf betalen, hebben we onze ouders en mijn nog levende grootvader niet vermeld. Ik vind het persoonlijk zelfs een beetje raar om ze er op te zetten. Het zijn wij ten slotte die iedereen uitnodigen.
Groetjes,
Kathleen
|
|
Gwen
14-5-2010
|
22-3-2010 8:56:34
Hallo,
Wij vermelden ook geen van beide.
Gwen
|
|
Annelies
2-10-2010
|
22-3-2010 9:23:59
Hey Anke,
Wij zetten er alle ouders en grootouders op. Sponsoring is bepekt tot de kleren.
We zien het als een waardering voor alles wat ze voor ons al gedaan hebben.
|
|
ellen
4-7-2009
|
22-3-2010 11:37:47
hey,
ik denk dat je gewoon eens moet doorspreken naar je schoonmoeder toe. of laat je vriend dit doen.
Ze bemoeit zich blijkbaar met nog andere zaken dan enkel hetgeen je hierboven aanhaalt.
ik zou zeker niet 'plooien'en grootmoeder op de uitnodiging zetten. Waar eindigt zoiets he
|
|
Eva
10-7-2010
|
22-3-2010 13:10:25
bij ons staan enkel de ouders erop, maar hebben dit op een moderne manier gedaan, omdat zij bij ons wel financieren.
Ik zou niet weten waarom de grootouders erbij moeten, en als je dit zelf niet wilt, zou ik dit wel duidelijk maken. Eigenlijk moet je dit vanaf het begin echt doen, maar dan weet je niet dat ze altijd met iets afkomen wat niet hun goesting is
Gewoon duidelijk maken, dat jullie de beslissingen nemen aangezien jullie de bruid & bruidegom zijn, en jullie dit willen vieren zoals jullie dit zien, en niet enkel voor het feest zelf, maar voor alle kleine dingen voor die hele dag
|
|
Katrien
7-8-2010
|
31-3-2010 20:23:53
Hallo Anke,
daar had ik zelf ook nog niet aan gedacht.
Ik heb het net besproken met mijn vriend.
Wij gaan onze grootouders er niet op zetten. Ze leven ook niet allemaal meer...
En laat je niet op stang jagen! Het moet jouw dag worden. En de voorbereidingen moeten leuk zijn!!!
Veel succes,
Katrien
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|