Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziekmomenten en cadeautjes?

22-3-2010 9:51:56
Hey beste bruidjes en gommetjes,

Bij ons staan er nog 60 dagen op de teller en moeten we nog een aantal kleine zaken regelen. Dit vind ik trouwens het moeilijkste van allemaal, gemakkelijk om een aantal zaken over het hoofd te zien! Waar ik graag even jullie assistentie over gehad had is het volgende: voor welke momenten moeten we muziek voorzien op onze dag?
1. kerk
2. receptie thuis
3. Entree zaal
4. Openingsdans
5. Verdubbelingsdansen
Vergeet ik iets?

En aan wie geven jullie allemaal bedankingscadeau?
1. Ouders
2. Getuigen
3. Bruidskindjes
4. Mensen die geholpen hebben

Bedankt!
xxx kim

kimberly
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 796

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik22-3-2010 11:49:28

Hey

De muziek :

Qua muziek denk ik niet dat je iets vergeten bent

Bedankingscadeau:
1.Aan onze ouders geven we een mand met champagne in, daarbij voegen we nog mercitjes, mon cheries, ferroro's en zo in + een bongobon. Daar beide onze ouders niet aan bloemen zijn lossen wij het zo op.
2. De getuigen geven we niets omdat wij het zelf al een eer vinden dat ze getuigen mogen zijn.
3. Dit hebben we niet , maar naargelang de ouderdom van de kinderen kan je hen mss een Teddybeer geven of eens nahoren bij de ouders.
4. De mensen die geholpen hebben trakteren wij achteraf op een etenje.

Hopelijk ben je hier ietske mee

Groetjes Petroeska

frida
6-2-2010
 Meld misbruik22-3-2010 12:30:58

Dag, Ik denk dat je planning goed is.
De kadotjes is persoonlijk hoor, Wij hebben alleen mijn vader iets gegeven ( andere ouders zijn overleden) Die hebben we de dag nadien bloemen op het graf gaan leggen.
Voor de getuigen hadden wij niet omdat wij vinden dat het eer opzich is om getuigen te zijn. Bruidkinderen hadden wij niet.

Groetjes

KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik22-3-2010 13:27:22

Hey

Wij trouwen ook op 21 mei dus hier begint het ook wat te spannen. Voor de ouders hebben wij een grote foto van onze dochter. Voor de getuigen een mand met koffiepads, chocolade,...voor onze chauffeur (een goede vriend) een fles champagne. Moeten nog iets zoeken voor peter en meter want onze dochter wordt dan gedoopt, en ook nog iets voor de bruidskindjes.
Hebben jullie ook een pronkgebak? Bij het binnenbrengen hoort meestal ook muziek

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...