Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslaarsjes

22-3-2010 11:52:32
Hallo iedereen,
Dit weekend heb ik besloten, na veel wikken en wegen, om me nieuwe bruidsschoenen te kopen. Een paar maanden geleden had ik er gekocht bij eram, maar met een maand voor ons huwelijk, had ik er nog altijd ongelofelijk pijnlijke voeten in. Dus ben ik op zoek geweest naar andere en uiteindelijk terug op mijn eerste gedacht gekomen. Het zijn ivoorkleurige laarsjes van Nina Fiarucci, model Rebecca. Ik heb er 180 euro voor betaald, maar ze zitten hemels, zelfs met een hak van6.5 cm... :o)). Alleen hoop ik dat dit niet te veel problemen oplevert met de lengte van mijn kleed. Met de vorige schoenen, hak 4cm was dit juist gepast....
Nog een bruid die deze laarsjes heeft voor de speciale dag?

een gelukkige bruid in spe
Natasja
17/04/2010

Natasja 17/04/2010
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1388

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik22-3-2010 14:30:08

Super mooie Laarsjes Natasja!

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik22-3-2010 14:55:25

Kan je achteraf ook gemakkelijk afdragen!
Beter schoenen dragen waar je je super bij voelt!

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 16:47:58

heb er ook even over nagedacht om deze te kopen, maar vond laarsjes in het midden van de zomer wel iets te
Maar voor een april huwelijk, lijkt me dit een perfecte schoen

Ellen
6-11-2010
 Meld misbruik22-3-2010 20:54:04

Hallo,

Ik ben zelf ook op zoek naar die laarsjes! Waar heb je ze gevonden?
Ik trouw pas in november, dus laarsjes zijn zeker welkom.
Ik lees dat ze ivoorkleurig zijn, wat heel goed zou uitkomen voor mijn kleed.

groetjes
Ellen

Natasja
17-4-2010
 Meld misbruik23-3-2010 10:25:25

Bedankt voor de leuke reactie's!
Ik kan niet wachten om ze aan te hebben :o))

@Ellen,
ik weet niet juist waar je woont, maar ik heb deze gekocht in Geraardsbergen, bruidsboetiek Caro. Missschien even googlen voor verkoopsadresjes?

groetjes

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik23-3-2010 15:41:50

ik dacht dat ze die ook hadden bij Gabrielli in Roeselare

Sofie
1-5-2010
 Meld misbruik25-3-2010 16:01:51

Hoi,

Ik heb net dezelfde (gisteren gaan halen), maar zit met een probleem.
Van maat schommel ik tussen een 38 en een 39.
Ik heb nu een 38, maar die zit echt supervast (vooral aan de tenen), maar in de winkel zeiden ze dat een 39 waarschijnlijk toch te groot zou zijn... (ze hadden er geen om te laten passen) Leer zet uit zeiden ze...
Nu heb ik ze al een ganse namiddag aan met redelijk dikke kousen, maar mijn voeten doen echt wel pijn. Wil ze nu naar de schoenmaker doen om op de leest te zetten, maar weet niet of dat voldoende gaat helpen. Weet echt niet wat doen...
Vind het echt hele mooie schoenen en voel dat ze (buiten dat ze zo spannen) echt wel goed zitten. Zou het goed komen met die 38 of toch maar een 39 bestellen???

Natasja
17-4-2010
 Meld misbruik29-3-2010 16:52:20

@ Sofie
Indien ze echt niet lekker zitten, zou het wel zonde zijn om op je trouwdag met pijnlijke voeten rond te lopen in die superleuke botjes. Mocht ik jou zijn, zou ik voor een 39 gaan. Knellen is echt niet fijn. Je kan er altijd halve zooltjes inleggen of van die gelkussentjes om het schuiven wat tegen te gaan. Ik heb ook nog wat ruimte over en vind het beter zou. Mijn voeten zwellen altijd we een beetje, dus ben wel blij met wat extra ruimte.
Hopelijk vind je de juiste maat!
groetjes

Timmy
27-3-2010
 Meld misbruik31-3-2010 22:51:52

goude raad: wrijf de hiel de trouwschoen goed in met zeep en versoepel dat het leer met de achterkant van een hamer! je schoen zal zalig zitten en absoluut niet knellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...