Terug naar overzicht
Super mooie Laarsjes Natasja!
Kan je achteraf ook gemakkelijk afdragen! Beter schoenen dragen waar je je super bij voelt!
heb er ook even over nagedacht om deze te kopen, maar vond laarsjes in het midden van de zomer wel iets te Maar voor een april huwelijk, lijkt me dit een perfecte schoen
Hallo, Ik ben zelf ook op zoek naar die laarsjes! Waar heb je ze gevonden? Ik trouw pas in november, dus laarsjes zijn zeker welkom. Ik lees dat ze ivoorkleurig zijn, wat heel goed zou uitkomen voor mijn kleed. groetjesEllen
Bedankt voor de leuke reactie's! Ik kan niet wachten om ze aan te hebben :o)) @Ellen, ik weet niet juist waar je woont, maar ik heb deze gekocht in Geraardsbergen, bruidsboetiek Caro. Missschien even googlen voor verkoopsadresjes? groetjes
ik dacht dat ze die ook hadden bij Gabrielli in Roeselare
Hoi, Ik heb net dezelfde (gisteren gaan halen), maar zit met een probleem. Van maat schommel ik tussen een 38 en een 39. Ik heb nu een 38, maar die zit echt supervast (vooral aan de tenen), maar in de winkel zeiden ze dat een 39 waarschijnlijk toch te groot zou zijn... (ze hadden er geen om te laten passen) Leer zet uit zeiden ze... Nu heb ik ze al een ganse namiddag aan met redelijk dikke kousen, maar mijn voeten doen echt wel pijn. Wil ze nu naar de schoenmaker doen om op de leest te zetten, maar weet niet of dat voldoende gaat helpen. Weet echt niet wat doen... Vind het echt hele mooie schoenen en voel dat ze (buiten dat ze zo spannen) echt wel goed zitten. Zou het goed komen met die 38 of toch maar een 39 bestellen???
@ Sofie Indien ze echt niet lekker zitten, zou het wel zonde zijn om op je trouwdag met pijnlijke voeten rond te lopen in die superleuke botjes. Mocht ik jou zijn, zou ik voor een 39 gaan. Knellen is echt niet fijn. Je kan er altijd halve zooltjes inleggen of van die gelkussentjes om het schuiven wat tegen te gaan. Ik heb ook nog wat ruimte over en vind het beter zou. Mijn voeten zwellen altijd we een beetje, dus ben wel blij met wat extra ruimte. Hopelijk vind je de juiste maat! groetjes
goude raad: wrijf de hiel de trouwschoen goed in met zeep en versoepel dat het leer met de achterkant van een hamer! je schoen zal zalig zitten en absoluut niet knellen