Terug naar overzicht
Hoe kom je aan die 2 zalen? Die liggen wel erg ver uit elkaar?!? Heb je een grote zaal nodig? Veel volk? Alta Ripa, ik ben er zelf nog niet geweest maar die zaal staat hier in de buurt toch bekend als een 'chique' zaal waardat alles erop en eraan is. groetjes, Carolina
De afstand vinden wij een minder belangrijk aspect. Onze vrienden en familie komen grotendeels uit Oud-Turnhout dus daar is de afstand geen probleem. In st-hubert in Ronse zijn we gewoonweg via via terechtgekomen en beide verliefd geworden op de zaal. De afstand is voor ons een minder belangrijke factor. Bij de zoektocht naar onze ideale zaal hechten mijn vriend en ik veel belang naar de kwaliteit van de zaal (eten, bediening, uitzicht) en minder naar de afstand. Echt heel erg veel volk hebben we niet, het zal rond de 150 personen zijn, het juiste aantal weten we nog niet. We vinden beiden het uitzicht van de zaal en de aanwezige tuin wel heel belangrijk. Groetjes Lynn & Vlad
Mijn zus en haar man waren ook gaan informeren bij St-Hubert en zij waren op een zaterdag naar de zalen gaan kijken. Ze vonden het allemaal vrij mooi, maar als ik me niet vergis dan zit je in de grote zaal niet allemaal samen, maar zit er een deel vrij apart van de rest. Wat ze ook een enorm minpunt vonden was dat de verschillende feesten die er op een dag gegeven worden allemaal een beetje door elkaar lopen, zodat je ook veel mensen tegenkomt die niet bij jouw feest horen. In Alta Ripa heb ik al veel feesten meegemaakt en dat is altijd helemaal perfect in orde en de locatie is ook prachtig! (deze 2 zalen zaten ook bij onze voorselectie trouwens ;) bij ons is het uiteindelijk Salons Orchidee in Ruien geworden )
Bij salons ten boogaerde in Kortemark kan je in hun tuin trouwen met rent-a-priest.maar dat zal wellicht iets te ver uit jullie buurt zijn... groetjes en succes met de zoektocht!
Oh, juist, in Salons Orchidee kan je ook in de tuin huwen, dat hadden ze ons ook voorgesteld :) (de foto's op de site doen de locatie, tuin en zaal trouwens écht geen eer aan, in't echt is 't miljarden keer mooier!)
Hallo toekomstige bruidjes Na meermaals de website te hebben bezocht worden zowel ik en mijn vriend niet enkel nog meer verliefd op elkaar, maar ook op de feestzaal Alta Ripa II in Oud-Turnhout. Binnen enkele maanden gaan we de zaal zeker en vast is een bezoekje brengen !! :-) Lynn & Vlad