Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestlocatie

24-3-2010 22:17:00
Hallo toekomstige bruidjes

Ik en mijn vriend hebben al een paar feestzalen op het oog om ons huwelijksfeest te laten doorgaan. We zitten echter met een paar vragen die we graag aan jullie zouden stellen. Heeft er iemand ervaring met de volgende feestzalen? Zoja, hoe was de sfeer, bediening, prijs? Was het mogelijk om in de tuinen van de zaal te huwen ? (dus wel voor de kerk, maar niet in de kerk)

- Alta Ripa II in Oud-Turnhout
- St-Hubert in Ronse

We hopen alvast op een spoedig antwoord!

Lynn & Vlad

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 781

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-3-2010 0:09:34

Hoe kom je aan die 2 zalen? Die liggen wel erg ver uit elkaar?!?

Heb je een grote zaal nodig? Veel volk?

Alta Ripa, ik ben er zelf nog niet geweest maar die zaal staat hier in de buurt toch bekend als een 'chique' zaal waardat alles erop en eraan is.

groetjes, Carolina

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik25-3-2010 0:53:14

De afstand vinden wij een minder belangrijk aspect. Onze vrienden en familie komen grotendeels uit Oud-Turnhout dus daar is de afstand geen probleem. In st-hubert in Ronse zijn we gewoonweg via via terechtgekomen en beide verliefd geworden op de zaal. De afstand is voor ons een minder belangrijke factor. Bij de zoektocht naar onze ideale zaal hechten mijn vriend en ik veel belang naar de kwaliteit van de zaal (eten, bediening, uitzicht) en minder naar de afstand.

Echt heel erg veel volk hebben we niet, het zal rond de 150 personen zijn, het juiste aantal weten we nog niet. We vinden beiden het uitzicht van de zaal en de aanwezige tuin wel heel belangrijk.

Groetjes

Lynn & Vlad

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik25-3-2010 8:20:52

Mijn zus en haar man waren ook gaan informeren bij St-Hubert en zij waren op een zaterdag naar de zalen gaan kijken. Ze vonden het allemaal vrij mooi, maar als ik me niet vergis dan zit je in de grote zaal niet allemaal samen, maar zit er een deel vrij apart van de rest.

Wat ze ook een enorm minpunt vonden was dat de verschillende feesten die er op een dag gegeven worden allemaal een beetje door elkaar lopen, zodat je ook veel mensen tegenkomt die niet bij jouw feest horen.

In Alta Ripa heb ik al veel feesten meegemaakt en dat is altijd helemaal perfect in orde en de locatie is ook prachtig!

(deze 2 zalen zaten ook bij onze voorselectie trouwens ;) bij ons is het uiteindelijk Salons Orchidee in Ruien geworden )

Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik25-3-2010 8:37:52

Bij salons ten boogaerde in Kortemark kan je in hun tuin trouwen met rent-a-priest.
maar dat zal wellicht iets te ver uit jullie buurt zijn...

groetjes en succes met de zoektocht!

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik25-3-2010 14:39:31

Oh, juist, in Salons Orchidee kan je ook in de tuin huwen, dat hadden ze ons ook voorgesteld :) (de foto's op de site doen de locatie, tuin en zaal trouwens écht geen eer aan, in't echt is 't miljarden keer mooier!)

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik25-3-2010 16:56:19

Hallo toekomstige bruidjes

Na meermaals de website te hebben bezocht worden zowel ik en mijn vriend niet enkel nog meer verliefd op elkaar, maar ook op de feestzaal Alta Ripa II in Oud-Turnhout. Binnen enkele maanden gaan we de zaal zeker en vast is een bezoekje brengen !! :-)

Lynn & Vlad

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info