TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
8-5-2010
|
25-3-2010 10:18:10
Hey,
Wij hebben It is you I have loved.... Super mooi nummer!
|
|
Anke
19-6-2010
|
25-3-2010 13:26:28
het is maar een bedenking... it is you I have loved... jij bent diegene van wie ik gehouden heb...
Ik zou vandaar dus voor het andere kiezen... maar uiteindelijk moet het gewoon het juiste gevoel bij jou opwekken!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
25-3-2010 14:51:28
@ Anke, tekst is wel ok hoor.
It is you , Dana Glover
There is something that I see in the way you look at me There's a smile, there's a truth in your eyes What an unexpected way on this unexpected day Could it be this is where I belong It is you I have loved all along..
'Cause no more mystery it is finally clear to me You're the home my heart searched for so long And it is you I have loved all along..
There were times I ran and hide afraid to show the other side Alone in the night without you But now I know just who you are and I know you hold my heart Finally this is where I belong And it is you I have loved all along..
'Cause no more mystery it is finally clear to me You're the home my heart searched for so long And it is you I have loved all along..
Over and over I'm filled with emotion Your love will rest trough my veins And I am filled with the sweetest devotion As I look into your perfect face
'Cause no more mystery it is finally clear to me You're the home my heart searched for so long And it is you I have loved, it is you I have loved, it is you I have loved.. all along..
vertaling:
Er is iets dat ik zie In de manier waarop jij naar me kijkt Er is een lach, er is een waarheid in jouw ogen Wat een onverwachte manier op deze onverwachte dag Zou het dit kunnen zijn waar ik hoor Jij bent het van wie ik altijd gehouden heb
Omdat er geen mysterie meer is Het is eindelijk helder voor mij Jij bent het thuis waar mijn hart zo lang naar gezocht heeft En jij bent het van wie ik altijd gehouden heb
Er waren tijden dat ik rende en me verstopte Bang om de andere kant te tonen Alleen in de nacht zonder jou Maar nu weet ik wie jij bent En ik weet dat jij mijn hart vasthoudt Dit is tenslotte waar ik hoor En jij bent het van wie ik altijd gehouden heb
Omdat er geen mysterie meer is Het is eindelijk helder voor mij Jij bent het thuis waar mijn hart zo lang naar gezocht heeft En jij bent het van wie ik altijd gehouden heb
Telkens weer ben ik met emotie gevuld Jouw liefde zal rusten door mijn aders En ik ben gevuld met de liefste toewijding Als ik kijk naar jouw perfecte gezicht
Omdat er geen mysterie meer is Het is eindelijk helder voor mij Jij bent het thuis waar mijn hart zo lang naar gezocht heeft En jij bent het van wie ik altijd gehouden heb, jij bent het van wie ik gehouden heb, Jij bent het van wie ik heb gehouden, altijd al.
|
|
Anke
19-6-2010
|
25-3-2010 15:03:20
It is you I loved all along... veel beter dan wat erboven stond geschreven als it is you I loved!
Dan heb je weinig hulp aan mij om te kiezen!, vind dit een mooie tekst in ieder geval!
|
|
Monika
10-4-2010
|
25-3-2010 17:03:14
wij nemen ook it is you I have loved,
en volgens mij gaat de tekst niet over 'jij bent diegene van wie ik gehouden heb in het verleden', maar eerder over 'jij bent diegene van wie ik al heel mijn leven gehouden heb, zelfs al voor ik je kende. jij bent diegene die ik altijd al wilde', dus volgens ons is de tekst perfect!
|
|
isabel
23-10-2010
|
25-3-2010 18:51:38
Bedankt voor de tekst mooi te plaatsen.Ik wou dit als openingslied en hij vond het wel mooi maar was nog niet overtuigd..tot nu ik hem de tekst heb laten lezen.
Dus ook bij ons wordt dit de openingsdans :D
|
|
Eline
27-11-2010
|
27-3-2010 0:19:29
It Is You is een heel mooi liedje, maar als Don't Know Much speciale herinneringen voor jullie heeft, moet je dat kiezen, hé.
Onze openingsdans is Wherever You Will Go van The Callings omdat mijn ventje dat heeft gezongen voor mij toen hij mij ten huwelijk vroeg :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|