Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo bruidjes

25-3-2010 15:51:54
Ik ben opzoek naar makkelijke trouwschoentjes met een lage hak.
Ik woon in limburg.
Weet iemand ergens bapaalde winkels waar ze schoenen verkopen met lage hakjes?
want in de winkel waar ik mijn trouwjurk ben gaan halen, daar hadden ze alleen met hoge hakken.

sarah
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 543

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik25-3-2010 16:08:36

Hallo,

Je kan altijd eens gaan kijken bij Schoenen Timmers in Zonhoven, daar hebben ze wel wat keuze in trouwschoenen.

Groetjes,
Katrien
279 dagen getrouwd!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik25-3-2010 20:34:14

hey,

wij hebben allebei schoenen gekocht met een lage hak in Tsjari in Breda. Beetje verder om te rijden maar t is echt de moeite waard! veel keuze en heel goede service!

Barb
25-9-2010
 Meld misbruik26-3-2010 10:24:30

Katrien, bedankt, Schoenen Timmermans is een héél goeie tip!

Sarah, La Bottega in Hasselt is ook een optie. Ze hebben daar niet specifiek trouwschoenen, maar wel een héél uitgebreide en gevarieerde schoenencollectie :)

Karen
19-6-2010
 Meld misbruik26-3-2010 12:47:59

Hallo,

Ik heb mijn schoenen gekocht via de nederlandse website http://www.brandos.nl/bruidsschoenen/c173
Ik had een beetje schrik om zomaar te bestellen, maar ikzelf en iedereen die ze al gezien hebben vinden ze prachtig...

Heel mooie gemakkelijke schoenen met een klein hakje, dus toch elegant zonder heel de dag op hoge hakken te moeten lopen.

Karen

Ellen
22-5-2010
 Meld misbruik28-3-2010 22:14:54

Ik heb er ook met een lage hak (gekocht in Nederland), maar ik zag identiek dezelfde schoenen in de etalage van een bruidswinkel in Lommel staan.

Groeten

Ellen

joke
3-4-2010
 Meld misbruik9-4-2010 11:36:32

Hey, ik heb hele fijne ballerina's gekocht met een klein hakje in een winkel van Geox. Ik weet het Geox klinkt niet sexy maar ze hebben tegenwoordig wel mooie dingetjes.

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...