Terug naar overzicht
Hallo, Je kan altijd eens gaan kijken bij Schoenen Timmers in Zonhoven, daar hebben ze wel wat keuze in trouwschoenen. Groetjes, Katrien 279 dagen getrouwd!
hey, wij hebben allebei schoenen gekocht met een lage hak in Tsjari in Breda. Beetje verder om te rijden maar t is echt de moeite waard! veel keuze en heel goede service!
Katrien, bedankt, Schoenen Timmermans is een héél goeie tip! Sarah, La Bottega in Hasselt is ook een optie. Ze hebben daar niet specifiek trouwschoenen, maar wel een héél uitgebreide en gevarieerde schoenencollectie :)
Hallo, Ik heb mijn schoenen gekocht via de nederlandse website http://www.brandos.nl/bruidsschoenen/c173 Ik had een beetje schrik om zomaar te bestellen, maar ikzelf en iedereen die ze al gezien hebben vinden ze prachtig... Heel mooie gemakkelijke schoenen met een klein hakje, dus toch elegant zonder heel de dag op hoge hakken te moeten lopen. Karen
Ik heb er ook met een lage hak (gekocht in Nederland), maar ik zag identiek dezelfde schoenen in de etalage van een bruidswinkel in Lommel staan. Groeten Ellen
Hey, ik heb hele fijne ballerina's gekocht met een klein hakje in een winkel van Geox. Ik weet het Geox klinkt niet sexy maar ze hebben tegenwoordig wel mooie dingetjes. Groetjes,