Terug naar overzicht
Hallo Ik heb een kleedje van hen. Ben d'r super blij mee. Je kan er een aantal vinden op de website van www.clairedefemme.be Welke vind je leuk? groetjes
Ik zie vooral heel graag kleedjes met champagne/goud-achtige kleuren met witte accenten. Ik heb mijn oog laten vallen op 3 modellen: Lisboa, Lisette en Neche. Alleen vind ik bij Lisette dat die halsband er niet bij moet, ik heb liever een echte ketting dan één dat vast hangt aan het kleed. Jammergenoeg is die winkel op een hele afstand van mij thuis, ik heb een winkel in Frankrijk gevonden op 30km van bij mij gevonden. Nu nog hopen dat ze er dezelfde prijzen hanteren, want die prijzen zijn enorm goedkoop vergeleken met de kleedjes van Linea Raffelli die ik al gepast heb maar niet volledig naar mijn zin is. Ik pas liever een kleed dat ik al helemaal graag zie dan kleedjes waar er nog dingen aan moeten veranderd worden. Want ik heb moeite met het visueel inzien van hoe het zou kunnen aangepast worden. Nu nog kijken voor een afspraak, want het wordt dringend tijd, ik heb pas een kleine 5 maanden meer te gaan voor de grote dag!! Welk kleedje heb jij trouwens? Kben benieuwd. Grtjs
Ik heb je een privé berichtje gestuurd. groetjes
Hallo In Jagre te Antwerpen hebben ze een groot deel van de collectie van Tomy Mariage. Ook ik heb voor deze ontwerper gekozen en ben werkelijk dol op mijn kleud. groetjes
@Bianca Voor welk kleedje heb je gekozen? Ik ben benieuwd. groetjes
Dag Sylvia Ik heb gekozen voor het kleed Fleur van de collectie Sposa Wedding (www.tomymariage.com). En jij?