Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes online zetten

26-3-2010 9:03:46
Hallo bruidjes,

de vraag naar voorbeelden van misboekjes blijft steeds terugkeren, dus ik dacht zo: waarom niet eens daar iets aan doen?
Daarom zouden mijn aanstaande en ik, graag jullie vrijwillig ingezonden boekjes online zetten en/of links naar andere misboekjes die reeds online staan.
Het moet wel gaan om EIGEN misboekjes gaan, waarbij jullie door het te verzenden naar mijn e-mailadres met liefst daarin 'n uitdrukkelijke toestemming uitgedrukt, toestemming geven om het online te zwieren.
Klinkt misschien wat raar, maar ja, wil geen gezemel met mensen die dan over privacy beginnen, kan ik me beroepen op feit dat deze koppels ons die toestemming hebben gegeven.
Als dit mini-projectje lukt, moeten bruidjes voortaan niet altijd mailen, maar volstaat het plaatsens van één link waar de misboekjes verzameld zijn.

Helpen jullie mee?

Van zodra de link geactiveerd wordt, plaats ik hem hier uiteraard.

Mailen kan naar: trouw"at"annunaki.nl

Kathleen
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 508

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik26-3-2010 10:43:18

Een héél goed idee volgens mij !!!!!
Ik stuur je vanavond ons misboekje alvast door :-)
Heel hard bedankt voor de moeite!
Groetjes
Deborah

Redactie

Meld misbruik26-3-2010 19:02:34

Beste Kathleen,

Dit is een zeer goed idee. We zullen een pagina op WijTrouwen voorzien om de misboekjes op te plaatsen.

Al wie hier aan wilt meewerken mag ons hun misboekje doorsturen naar mail@wijtrouwen.com dan bekijken we even hoe we dit best kunnen automatiseren.

Groetjes,
Pascal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info