Terug naar overzicht
Ik heb er mijn kleedje begin dit jaar gekocht en ben er tot nu toe zeer tevreden van. Er is een zeer ruime keuze en dat allemaal aan haalbare prijzen zo tussen de 300 en 700 euro. Ook de service vond ik prima, al is het wel in het frans te doen. Ik vond de kleedjes allemaal heel mooi en deftig ogen, natuurlijk zal er wel een kwaliteitsverschil zijn met kleedjes van het dubbele van die prijs, maar of dat op één dag zichtbaar zal zijn lijkt mij toch de vraag. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je je er zelf goed in voelt en dan straal je sowieso. Ik kan niet wachten tot de 15e mei om het te dragen :p Groetjes Kim
Het mijne komt ook vandaar en koste een kleine 900 euro zonder de retouches. De winkel is ni super chique maar vond ze d'r wel heel vriendelijk. Ben nu aan het wachten om voor de eerste keer te gaan passen. Tot nog toe heel tevreden. groetjes
Ik heb ook mijn kleed daar besteld. Het is een zeer soberen winkel maar ik vind ze wel correct. Goed bij prijs, mijn kleed is 700€ zonder retouches en dat is al eentje van de duurdere kleedjes daar.. op hun website vind je de verschillende modellen en prijzen. Veel succes.
Wij zijn er ook geweest, dan wel voor suitekledij, maar ze waren heel vriendelijk, een ruime keuze wat betreft de suite kleedjes ( zowel lang als kort) en ook zeer betaalbaar, begint van 100 euro tot ...... Zeker een aanrader! Veel succes
Hi, ik ben vorig weekend geweest en heb mijn kleedje gevonden (was trouwens mijn eerste winkel dus zeer tevreden dat ik direct mijn goesting vond), waren zeer vriendelijk en geduldig, wel een afspraak maken. Ik heb een 7 tal kleedjes gepast en nadien mocht ik terug mijn favoriete kleedjes nog eens aan om uiteindelijk mijn keuze te maken. Ik kijk al uit naar 8 mei voor mijn volgende pasbeurt. Een aanrader dus veel succes