Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke activiteit na burgerlijk: ieder op eigen kosten?

30-3-2010 10:49:33
Hey Bruidjes!!!

Wij trouwen burgerlijk in kleine comité (ouders, zussen en schoonbroers en getuigen) om 14 uur.Ik zou graag daarna samen iets gaan doen. Sowieso voorzien we dat we na het huwelijk samen iets gaan eten, maar ik zou graag nog iets extra doen omdat het echt niet leuk zou zijn moest iedereen om 17 uur doorgaan en onze huwelijksdag er al opzit! We dachten van na het eten met de groep door te gaan naar Night of the Proms! Maar natuurlijk kost dat wel wat geld per ticket. Vinden jullie dat we het kunnen maken om te vragen of alle gasten hun ticket zelf betalen? We zouden dus eigenlijk eerder een oproep doen van; wie na het eten nog mee wilt naar de NOTP komt mee, wie niet wil gaat naar huis.

Wat denken jullie? of hebben jullie misschien nog een ander leuk voorstel van activiteit?

marijke
30-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 499

Barb
25-9-2010
 Meld misbruik30-3-2010 10:58:16

Hey Marijke

Ik vind persoonlijk dat het wat afhangt van jullie financiële situatie. Als jullie budget het aankan, vind ik dat jullie het ticket wel kunnen betalen - om iedereen te trakteren om hen te laten weten dat je hen graag ziet en dat je het fijn vindt dat zij erbij zijn.

Als jullie krap bij kas zitten vind ik het dan weer volledig verantwoord om de mensen te vragen om zelf te betalen. Als ze jullie iet of wat kennen, zullen ze hier ook alle begrip voor hebben. En degenen die meewillen/-kunnen zullen dan ook wel meegaan.

Het belangrijkste is dat jullie samen een leuke, gezellige dag hebben met de mensen die écht om jullie geven. Gewoon even jullie budget bekijken en zien wat haalbaar is!

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik30-3-2010 11:04:24

misschien even navragen bij de organisatie van NOTP of je geen korting kunt krijgen bij aankoop van veel kaarten, of ze misschien iets speciaals doen?

Barb
25-9-2010
 Meld misbruik30-3-2010 11:07:26

Trouwens, vergeten te zeggen: ik vind het een leuk idee! NOTP is meestal wel lekker emotioneel, perfect voor zo'n dag :)

Marie

Meld misbruik30-3-2010 12:05:14

Denk eraan dat de meeste mensen al heel wat geld spenderen aan jullie trouwdag (cadeau, kledij, vrijgezellenfeest, je ouders betalen misschien ook een deel van het feest). In dat opzicht lijkt het me moeilijk te vragen hiervoor te gaan betalen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-3-2010 14:17:32

Ik, persoonlijk, zou het zelf betalen, omdat ik er dan ook iedereen bij zou willen... Uiteindelijk trouw je maar één keer, dus wil je wel een onvergetelijke dag.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...