Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedjes voor bruidsmeisjes, 3 en 5 jaar

30-3-2010 13:03:03

Hallo bruidjes en bruide-gom-metjes,

Wij zijn nog op zoek naar kleedjes voor onze bruidsmeisjes, ik ken humpiedump uit nederland al maar zou
graag nog wat meer adressjes hebben en als het kan in belgie.
Morgen staan er nog 160 dagen op onze teller !!

katty
8-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 929

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik30-3-2010 13:28:27

Hey Katty ,

Ik ben normaal een vrij moeilijke wat kleren betreft en wil alleen maar het beste , wij trouwen op curacao en onze zoon moest een witte linnen broek , hemd en das hebben ..overal bijna alles uitverkocht vanwege de communie's die onderweg zijn. Ik werd al radeloos Nu had me iemand verteld dat je in antwerpen , offerandestraat enkele winkeltjes hebt met dus enkel bruidskleding voor kindjes ( meisjes&jongens) Dus daar ben ik naartoe gegaan en moet zeggen dat ze hele mooie spullen hebben voor weinig geld! Ik heb daar alles gevonden voor mijn zoontje en ben er super tevreden mee Dus ik zou zeker daar is gaan kijken, tis de moeite hoor !
Alvast een schitterende dag gewenst !
Grtjs Wendy

katty
8-9-2010
 Meld misbruik30-3-2010 13:32:07

Bedankt voor deze leuke info Wendy, zullen we zeker doen.
wow trouwen op curacao, moet geweldig zijn ........

Erika
2-7-2010
 Meld misbruik30-3-2010 15:24:41

Hangt er een beetje vanaf van wat je wil eigenlijk. Als je echt van die prinsessenkleertjes en alles in het wit enzo wil, dan ben je inderdaad wat te laat, want de communiecollectie is er al lang door. Nu, wij zijn persoonlijk helemaal niet voor dat wit-gedoe en wij hebben voor onze bruidskindjes (2 meisjes van 6 en 8) vrolijke kleertjes gevonden in de JBC, de één in het groen, de ander in het geel, wat ze zelf ook het mooiste vonden. Je kan ook bij Esprit en Mexx gaan kijken in de zomercollectie, dat vind ik zelf altijd heel mooie kleren.

angela
2-10-2010
 Meld misbruik30-3-2010 15:45:39

bij C&A hebben ze leuke kleding en niet duur.

katty
8-9-2010
 Meld misbruik30-3-2010 16:20:42

Bedankt voor de leuke reacties, wij zijn echter wel op zoek naar echte princessenjurkjes
(ik weet het ik ben een romantische trees)

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik30-3-2010 16:45:03

Hey Katty ,

Ik kijk er echt naar uit om te trouwen op Curacao :-) best wel spannend
Moest ik een dochter hebben zou ik ook gaan voor het princessengedoe hoor
In elk geval , waar ik voor mijn zoon ben geweest ga je zeker zo'n kleedjes vinden , want heb er zelf even naar aant staren geweest (zo schattig). En dat voor weinig geld!
Grtjs Wendy

katty
8-9-2010
 Meld misbruik30-3-2010 16:53:18

Bedankt Wendy, we gaan daar zeker een kijkje nemen een van deze weken !!
ik wil dat ze er echt uitzien als princessen, het zijn ten slotte mijn kleinkinderen
en het mag al eens speciaal zijn niet? Als het bovendien dan ook nog niet te veel geld is is het zeker meegenomen
ik wens je een fantastiche dag toe en een onvergetelijk verblijf op Curacao, ik kijk al uit naar je verslag van je huwelijk

groetjes Katty

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik30-3-2010 19:15:14

Hoi,
Ik heb het kleedje van mijn dochtertje gekocht bij E&R in Beverlo. Het is een kleedje van Creations of Leijten. Het kost wel 200euro maar is echt heel mooi. Ze hadden daar nog verschillende andere kleedjes die ook minder kosten.

Succes ermee!

kurt
26-6-2010
 Meld misbruik30-3-2010 19:40:16

dag katty kijk eens op de site www combru .com is wel ook in nederland sta je op 2 uurtjes wij hebben 2 meisjes voor ons lopen zo romantisch en dit voor weinig geld 89 euro stuk je kan er wel eens voor rijden succes nog groetjes

katty
8-9-2010
 Meld misbruik31-3-2010 8:10:53

Allemaal bedankt voor de tips, ik kijk er al naar uit om overal eens te gaan rondsnuffelen !!

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik31-3-2010 10:17:40

Hey Katty,
Wij hebben de kleertjes voor ons bruidsjongetje van 3,5 en bruidmeisje van 2 gekocht in een gewone kinderboetiek in de buurt, maar dan ééntje met een speciale feestcollectie. Het kleedje van mijn dochter is van alice pi en van de jongen van gymp. Het moeilijke vond ik dat er deze zomer heel veel wit voor kinderen is en aangezien mijn kleed champagnekleurig is, was wit echt niet mooi erbij, het vloekte, want had eerst witte kleertjes gekocht met wat kleur in maar was serieuse miskoop geweest! Nu hoorde ik van mijn tante dat je in Eindhoven (Nederland) een hele grote winkel is speciaal voor bruidskleertjes. Ik vond het echt spijtig dat ik dit niet eerder wist. Anders moet je eens surfen op google, want weet niet meer juist de naam van de winkel, maar moet echt de moeite zijn!! Nog veel succes hé!
groetjes ellen!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik31-3-2010 12:02:17

Denk dat je tante dit bedoelt: http://www.lollypop.nl/index_1.html

Zelf ga'k bestellen bij Light in The Box, niet zonder risico, maar die prijs is onklopbaar, laat achteraf wel weten hoe 't was.http://www.lightinthebox.com/wholesale-Junior-Bridesmaid-Dresses_...
(HIERBIJ moet je kijken naar model/snit, want kleuren kan je zelf bepalen. Het duurt wel 'n maand ongeveer voor het geleverd is, dus zeker rekening mee houden.)

nele
26-6-2010
 Meld misbruik31-3-2010 14:55:25

wij hebben voor de meisjes een kleedje gekocht van CSK, voor de jongens hebben we leuke dingen gevonden bij Mexx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...