Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

31-3-2010 16:13:46
Hoi allemaal,

wij zijn voor onze bedankjes nog aan het twijfelen tussen gepersonaliseerde snoep of mini flesjes champagne.
Heeft iemand een idee waar je deze flesjes kan vinden en wat de prijs hier ongeveer van is?

Andere originele ideeën zijn ook nog altijd welkom!!

Groetjes

Karin

Karin
4-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 705

frida
6-2-2010
 Meld misbruik31-3-2010 19:12:42

he,

Denk gewoon even luid op. Bij de colruyt hebben ze zo kleine flessen en als je nu zelf een nieuwe tekst maakt met de pc en uitprint en dan op het etiket plakken.
Klaar..

Groetjes Frida

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik31-3-2010 20:54:47

na lang twijfelen heb ik beslist dan onze bedankjes gaan zijn: voor de mannen een flesje gevuld met ofwel jenever ofwel mojito ( dit is mss iets zomerser tegenover jenever) en voor de dames: een doosje met 2 pralines van leonidas in ( deze kun je gewoon bij hun laten maken)
en dit alles gaan we personaliseren door er een leuk lintje en bedankkaartje aan te hangen.
oh ja de flesjes voor de mannen gaan we zelf vullen.

Marie

Meld misbruik1-4-2010 19:27:31

Drinken vrouwen niet grag mojito?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...