Terug naar overzicht
Probeer rustig te blijven en te genieten. Hopelijk heb je goed weer zal alvast duimen voor je. Gwen
Ik trouw een dagje voor jou en ik kan mijn zenuwen de baas :). Alleen spijtig dat ik net nu ziek ben en een sinusitis heb. Ik heb goede medicamentjes gekregen dus duimen maar...
Bij mij is het overmorgen zover... voorlopig gaat het nog. Ben zelfs nog de laatste hand aan het leggen aan details die nog niet geregeld waren. Af en toe maak ik me ook zorgen: is dit of dat wel goed gepland, hadden we toch niet, wat als... Mijn vriend heeft me daarstraks nog gezegd dat er ruimte moet kunnen blijven voor spontaniteit. Misschien is dat een goede tip. In elk geval, probeer nog te genieten van deze laatste dagen voor je trouw want dit beleef je normaal gezien niet meer; Veel succes
Ik begin ook al kriebels te voelen :-) En ik slaap al een paar dagen onrustig ook en ben er toch wat mee bezig... Volgende week moet ik maar 2 dagen meer werken, ben blij! En dan rustig toeleven naar de dag en op tijd gaan slapen :-)))