TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
1-4-2010 17:20:33
Wij zijn van plan niet al teveel geld uit te geven aan onze juwelen, daarom hebben we ook aan een vriendin gevraagd om ze voor ons te maken. Zij doet dit regelmatig (werkt met pareltjes) en maakt enorm mooie dingen! We betalen dus enkel voor het gebruikte materiaal, zal waarschijnlijk op iets van een 100 euro neerkomen voor ons twee, ketting, armband en oorbellen.
De dingen die ik heb zien liggen in de winkel waar we ons trouwkleed kochten vielen nog vrij goed mee van prijs, heb inderdaad ook al duizelingwekkende bedragen gehoord!
|
|
Evi
17-4-2010
|
1-4-2010 17:24:13
Ik was van plan om er niet te veel aan uit te geven, maar toen werd ik verliefd op een sierradenset, en was toch al gauw 1500€ kwijt voor armband, ketting en tiarra.
|
|
Ann
10-7-2010
|
1-4-2010 17:24:29
Ik heb een ketting, oorbellen en armband van Linea Rafaelli. Dit alles kwam ongeveer op 140€ uit. De oorbellen waren maar iets van een 25 €. De ketting 70 €. En de armband was iets van rond de 40 €.
Succes ermee!
|
|
katrien
1-10-2010
|
1-4-2010 17:28:17
Hey,
Mijn juwelen kosten:
-65 euro voor de ketting (linea raffaelli)
-53 euro voor de armband ( linea raffaelli)
-Dan heb ik nog een tiara voor in mijn haar.
Die kosten in de winkel een 300 euro maar ik heb hem overgekocht van iemand.
Heb er nog zo een 175 euro voor betaald.
xxx
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
1-4-2010 17:51:32
En van welke materialen zijn de juwelen? En kunnen jullie ze nog na je huwelijk ook dragen? Ik heb namelijk een héle mooie ketting gezien van Nico Taeymans, maar hij kost helaas 645€, de oorbellen van erbij 64,5€ en dan wou ik ook nog de armband, maar daar heb ik de prijs nog niet van gevraagd, zal ook wel rond de 300€ liggen... Vrij duur natuurlijk, maar ik draag altijd zilveren juwelen, ze passen bij veel en de rest van mijn outfit kostte nog geen 1.000€ samen, kleed, schoenen, ondergoed en stola samen. (zoals jullie waarschijnlijk wel merken ben ik mijzelf een beetje aan het overtuigen ;) )
|
|
Gitta
9-4-2010
|
1-4-2010 18:43:26
Ik draag enkel armband en oorbellen en heb die gewoon bij Six gekocht. Ik vraag me af waarom dat zo'n exclusieve setjes moeten zijn die superveel kosten. Bij mij is het nog geen €10, het is mooi en past qua kleur bij mijn kleed, en er is geen kat die zal merken dat het zo goedkoop is geweest.
Niet dat jullie geen dure juwelen mogen kopen he, maar ik wilde even aantonen dat het ook anders kan .
|
|
Lynn
21-9-2012
|
1-4-2010 18:44:15
Als je de juwelen echt wil zou ik ze kopen, je gaat er heel de tijd spijt van hebben en je afvragen of je op je trouwdag niet nog mooier zou zijn met de juwelen :p trouwens, je kan ze achteraf altijd doorverkopen, dan heb je een deel van het geld terug of je kan de oorbellen, ketting en armband aandoen op andere gelegenheden :) Een mooi juweel staat altijd vind ik :) Dagelijks rondlopen met een tiara kan ook geen kwaad, maar dat zou wel niet zo subtiel zijn :p Groetjes
|
|
Friedl
2-7-2010
|
1-4-2010 19:00:34
Inderdaad, als je oog op iets specifieks gevallen is moet je daar gewoon voor gaan ! Als dat setje je dag nog perfecter kan maken voor jou, dan hoort het er bij :) Mijn juwelen zijn niet duur, handgemaakt door een kennis, allemaal Swarovski-kristal. Simpel, want ik hou niet van te veel gedoe :) Elk moet zijn ding doen hé !
|
|
Sharon
4-9-2010
|
1-4-2010 19:45:50
hallo,
ik ben gisteren om mijn juwelen geweest.
mooie parelketting ( modern) bijpassend armbandje en moderne oorbellen van venezi of zoiets. Ik wilde ook niet aan te veel geld zitten ( in de 100 den euro's) maar wilde toch zeker zijn van goede kwaliteit ( dat ze toch niet gingen afgaan enzo bij de trouw)
ik lag aan 70 euro en kwaliteit is daar verzekerd hoor ( 5 jaar garantie)
groetjes
|
|
Gwen
14-5-2010
|
1-4-2010 19:58:59
Hallo,
Ik heb de mijne besteld bij Dorien frutsels van op het net.
Ik was een 60 euro kwijt voor ketting, armband en oorbellen.
Gwen
|
|
Tina
1-5-2010
|
1-4-2010 20:34:02
Hey,
IK heb ook een heel mooi setje met ketting, oorbellen en armband van Dorien Frutsels voor 60 €.
IS met swarovki rode steentjes zoals mijn kleed en ruwe witte parels.
In de gewone winkels was ik voor deze combinatie meer dan 300 € kwijt.
Mijn tiara is van bij princessess voor 50 €
Succes !
TINA
|
|
Kristelle
|
1-4-2010 20:37:22
Ik heb mij een setje gekocht, zo 'visdraad' in verschillende laagjes en daaraan afwisselend parelts en brilliantjes, ik had daar een ketting en een armband van voor 6 euro, en dan heb ik kleine parels als oorbellen, 5 euro bij C&A.
Veel moet het niet kosten en het is even mooi.
Groetjes
Kristelle
|
|
joke
3-4-2010
|
1-4-2010 20:51:14
Helga Verlinden heeft ook mooie dingetjes. Ik heb er hele fijne juweeltjes gekocht voor mijn trouw en de prijs valt best mee.
Groetjes,
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
1-4-2010 21:03:24
Ik heb mijn ketting en oorbellen gewoon geleend bij men zus. Dus kost mij dit eigenlijk nietske
Groetjes
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
1-4-2010 21:20:44
hey
Ik vind Nico Tayemans tijdloos dus als je ze heel graag ziet, zou ik ze kopen.Ik heb juwelen van hem die ik al ettelijke jaren heb. Ze blijven gewoon mooi! Als je natuurlijk redeneert van het voor één dag te kopen dan zou ik het niet doen want dan is het heel veel geld.
Ik draag als juweel een armband die ik voor mijn 21e verjaardag van mijn papa gekregen heb. Is ondertussen al 8 jaar geleden maar het is een sober en tijdloos ontwerp van Hilde Van Bellegem en dat blijft gewoon mooi! Heeft veel geld gekocht in den tijd maar kijk... ik draag hem zelfs voor mijn huwelijk na al die jaren!
Als oorbellen heb ik een setje gekregen van mijn mama van Wouter & Hendriks, ook duur maar ik weet op voorhand dat ik hier ook jaren plezier van zal hebben.
Afwegen zou ik zeggen.... is het puur voor die dag ga dan naar iets goedkopers, ben je op zoek naar een mooi juweel dat je erna ook nog wil dragen, ga er dan voor!
groetjes
Kathleen
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
1-4-2010 21:50:30
Wel, ik had op voorhand al gezegd dat ik gerust wat geld wou geven aan mijn juwelen en niet aan mijn kleed (dat komt dan ook van een outlet), aangezien ik die wil blijven dragen. Ik moet ook wel zeggen dat ik alleen maar echte zilveren juwelen draag en ik draag altijd een ketting, oorbellen, armband en ringen, dus ik gebruik ze echt. Ik spendeer liever veel geld aan een stuk waar ik jaren plezier van heb, dan dat ik iets goedkoops koop dat dan zwart wordt of stuk gaat. Mijn laatste aankoop was een armband en een hangertje van Tiffany & Co, samen 350€ gekost, dus niet niets, maar ik zal die jaaaaaaaren dragen. Ik draag nu al een jaar of 8 bijna dagelijks een ander hangertje van Tiffany en 't is nog altijd even mooi. Ik heb dus liever weinig goeie tijdloze juwelen dan veel goedkopere :) Nuja, er is nog altijd een verschil tussen goeie tijdloze juwelen en juwelezen van 1.000€ :D
|
|
kristel
20-10-2010
|
2-4-2010 1:53:36
ik heb een setje gekocht van victoria juwelen zilver met swarovski steentjes, halsketting met hanger, oorbellen en een ring, voor 340 euro
ik was eigenlijk verliefd op setje van bij de juwelier van NONA was het dina tersago draagde het voor te presenteren, maar zou me 1500 euro gekost hebben , helaas kan ik dat bedrag er niet aan geven nog betalen, er zijn genoeg andere kosten voor de trouw.
vondt de 340 al duur maar ja, vondt anders niks naar men zin
|
|
Inge
26-6-2010
|
2-4-2010 8:09:45
veel te veel geld! :)
Maar mijn mama betaald mijn ketting en mijn oorbellen.
van mijn ventje krijg ik mijn armband kado.
alles is witgoud maar ben ook juwelendame. juwelen zijn voor mij belangrijker dan kleed. en als ik het zo lees geven mensen veel uit aan kledij. ik doe het dus omgekeerd!
kortom: rond de 2600 euro voor juwelen! maar tijdloos.
Groetjes!
|
|
Katrien
15-5-2010
|
2-4-2010 8:53:34
Hoi
Ik ben voor mijn ketting, oorbellen en armband 260 euro kwijt. Is allemaal zilver. Was ook niet van plan dit er aan te geven maar vond ze zo mooi dat ik het toch maar gedaan heb. En heb ze aangedaan met de eerste pas van men kleed en ze waren perfect! Als je de centjes heb, zou ik er voor gaan!
Groetjes Katrien
|
|
katlijn
10-4-2010
|
2-4-2010 13:26:38
Dorothea, ik heb een halsketting en oorbellen gekocht bij een juweelontwerpster in Hasselt, Jeannine Vandebosch ,denk ik.
De halsketting kwam op 185euro, de oorbellen op 60euro. Ik vond dit eerlijk gezegd al duur maar toen ik ze aandeed bij mijn laatste pas was het echt super! En dit zijn juwelen die ik achteraf zeker nog ga dragen! Ik ben zeker tevreden van mijn keuze, je trouwt maar 1 keer zo uitgebreid dus mag je op zo'n dag schitteren vind ik. Als je de juwelen achteraf nog draagt en het past binnen jullie budget, waarom niet?
Groetjes, en veel plezier met je juwelen
|
|
Eva
10-7-2010
|
2-4-2010 13:51:42
ik heb een nieuwe ketting gekocht die perfect past bij mijn jurk, die lag rond de 120 € dacht ik
ik ga daarnaast een armband aandoen die ik al heb (wit gouden armband die mij bij aankoop wel een goede 300 € gekost heeft)
en een nieuwe armband zelf maken die wat past bij mijn halsketting, zal wel nog op zoek moeten gaan naar de juiste parels, maar ik weet al ongeveer waar te zoeken
dus eigenlijk kost het mij zelf niet zo heel veel (toch niet als je dat vergelijkt met mijn jurk bvb )
|
|
Dorothea
10-9-2010
|
2-4-2010 18:21:45
:) wel, mede door jullie reacties heb ik beslist om ze te kopen. Ik heb ze vanmiddag besteld in Gent (ik ben van Kortrijk) omdat ik daar ook was gaan kijken naar andere juwelen, maar niets was zo mooi als die ene ketting en dat zei ik ook aan de verkoopster. Die zei dat ze die ook kon bestellen en als ik ze bij haar bestelde dan zou ze nog 10% korting geven ook. Ik heb dus de ketting, armband en oorbellen daar besteld. Ze zijn in massief zilver en worden gerodineerd (dat maakte het wel een beetje duurder nog) en zal hier nu 970€ voor betalen. Niet niets natuurlijk en ik ben niet eens 100% zeker dat de juwelen bij mijn kleedje zal passen, maar ze zijn ZO prachtig! En ze passen perfect bij mij :) Het zijn deze juwelen:
http://www.plena-luna.be/images/IMGP3157.JPG bij dit kleed: http://www.lilimariee.fr/cache/fichs_declinaison/15455_... Nu nog aan mijn verloofde zeggen dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan mijn juwelen en dan is dit ook weer in orde :D
|
|
Inge
26-6-2010
|
2-4-2010 20:17:51
ik ken de juwelen! wij noemen die de 'takjesketting'! zeer zeer mooi en supermooi kleed! gaat zeker samen passen ! ge gaat er stralend uit zien op je trouw!! kben trouwen superfan van Nico Taeymans! mijn verlovingsring prijkt hier aan mijn vinger succes!!!
|
|
daisy
27-8-2010
|
5-4-2010 17:10:06
hoiii,
ik ga mijn juweeltjes kopen bij topmex. levenslange garantie erop dus ook wel een zekerheid, en het zijn gewoon superleuke juweeltjes naar ieder zijn portemonee
grtsss
|
|
Katrien
10-9-2010
|
12-4-2010 9:03:02
Ik heb voor mijn ketting iets meer zo'n € 62 betaald in een juwelier in Antwerpen. Iets wat toch iets speciaals uitstraalt, maar nadien nog perfect te combineren is bij 'gewone' kledij. Mijn oorbellen heb ik nog niet, maar die zullen waarschijlijk wel een stuk goedkoper worden. Daarvoor ga ik eens kijken bij Six want je ziet het verschil toch niet.
Een armband draag ik niet.
|
|
Kiara
5-3-2011
|
14-4-2010 18:21:48
Ik bestelde mijn setje bij Duckiejewels, het meisje maakt alles op maat en ben er echt tevreden van :-) was ook betaalbaar en dan vind ik wel belangrijk. Je kan er ook dingen bestellen, dan maakt ze echt wat jij zelf wilt. Ik geloof dat ze ook op Kapaza zit, maar je kan ze ook vinden via google.
Veel succes!
|
|
An
18-9-2010
|
14-4-2010 22:03:24
Hoi iedereen,
ik moest en zou iets van Swarovski hebben! :°)
met 210 € voor oorbellen en "slavenband" was er vanaf.
Veel succes!
|
|
Venesa
17-9-2010
|
24-5-2010 21:31:42
Hallo,
Ik vind dat allemal beetje te veel! Mijn zwakke punt zijn sieraden dus heb ik er veel van, en ik heb een heel mooi setje van mijn ouders voor mijn 18de verjaardag gekregen ( witgoud ketting en oorbellen)dus ga ik deze draagen en zo met een heb ik iets ouds voor de bruiloft!!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|