Terug naar overzicht
Hey Kathleen, Ik wil gerust ons misboekje doorsturen, maar liefst pas ná onze trouw eigenlijk. Sowieso is het nu nog niet definitief want moeten we er nog een laatste keer mee langs de priester! Al bij al zeker een goed idee, want nu staan alle handige bronnen zowat over het hele internet verspreid :) groetjes, Karolien
hej Kathleen, eenmaal ons huwelijk gedaan is, wil ik het ook wel doormailen en op zich is dit zeker interessant, want als je zelf je viering ineensteekt, dan doe je eerst veel opzoekwerk om dan alles samen te zetten voor mijn part een tof idee Eva
Akkoord, dat zou'k ook liever doen, ik moet zelfs nog 'n misboekje hebben. Inhoudelijk heb ik dat, maar wet nog niet wat predikant gaat doen enzo, en afwerking is één van de latere dingen hier, dus mijn eigen heb ik er ook niet opstaan. Maar als jullie er dan later aan denken, zou dat al super zijn, en zo niet,
Ik doe m'n best om eraan te denken! En ik probeer straks of morgen van thuis uit ook even te reageren op je bericht, van op mijn werk lukt dat niet zo goed, software loopt regelmatig vast hier!
Kathleen, ik zal in de loop van de weken na mijn huwelijk mijn boekje doorsturen! Ik zou inderdaad wel de namen wissen, gewoon het idee dat er dan op de privacy wordt gelet doet veel hè Eind april bezorg ik het jou! groetjes
Heykes Kathleen Als je mij een mailadres geeft wil ik gerust mijn misboekje doormailen. Wij trouwen pas binnen 2 weken maar dit geeft niet. Groetjes Petroeska ;) Tof idee by the way
mail is: trouw@annunaki.nl
Ik wil het ook best geven zelfs met namen en zo maar idd na het huwelijk want anders is het geen verrassing meer voor de familie en vrienden maar vind het wel een goed idee!
Ons misboekje is nog niet klaar maar als het af is wil ik het er ook wel opzetten. Is idd niet gemakkelijk zo een boekje in elkaar steken. Is wel handig om ideeën door te geven aan elkaar.