Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen goed idee?

1-4-2010 23:43:12
Hallo allemaal,

vorige week vroeg ik al hoe het zou zijn om vele misboekjes online te plaatsen. Elke week komt er wel iemand met de vraag naar voorbeelden van misboekjes.
Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om elkaar op die manier te kunnen ondersteunen in dat aspect, vreemd genoeg kwam er maar één reactie op. Zou het helpen als alles anoniem zou worden? Dus jullie namen enz. vervangen door puntjes of pseudoniemen?
Want met deze post, zou ik graag nog eens een poging ondergaan om deze site tot inspiratiebron te laten groeien voor aanstaande bruidjes/bruidegommetjes.

Er staan nu al paar voorbeelden op, net zoals een leidraad en handige tips:

http://annunaki.nl/trouwen/misboekjes/voorbeelden-misbo...

Liefs,

Kathleen

Kathleen
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 628

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik2-4-2010 8:47:49

Hey Kathleen,

Ik wil gerust ons misboekje doorsturen, maar liefst pas ná onze trouw eigenlijk. Sowieso is het nu nog niet definitief want moeten we er nog een laatste keer mee langs de priester!
Al bij al zeker een goed idee, want nu staan alle handige bronnen zowat over het hele internet verspreid :)

groetjes,

Karolien

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik2-4-2010 8:58:45

hej Kathleen,

eenmaal ons huwelijk gedaan is, wil ik het ook wel doormailen

en op zich is dit zeker interessant, want als je zelf je viering ineensteekt, dan doe je eerst veel opzoekwerk om dan alles samen te zetten

voor mijn part een tof idee

Eva

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-4-2010 10:43:37

Akkoord, dat zou'k ook liever doen, ik moet zelfs nog 'n misboekje hebben. Inhoudelijk heb ik dat, maar wet nog niet wat predikant gaat doen enzo, en afwerking is één van de latere dingen hier, dus mijn eigen heb ik er ook niet opstaan.
Maar als jullie er dan later aan denken, zou dat al super zijn, en zo niet,

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik2-4-2010 11:36:45

Ik doe m'n best om eraan te denken! En ik probeer straks of morgen van thuis uit ook even te reageren op je bericht, van op mijn werk lukt dat niet zo goed, software loopt regelmatig vast hier!

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik2-4-2010 13:15:44

Kathleen,

ik zal in de loop van de weken na mijn huwelijk mijn boekje doorsturen! Ik zou inderdaad wel de namen wissen, gewoon het idee dat er dan op de privacy wordt gelet doet veel hè Eind april bezorg ik het jou!

groetjes

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik2-4-2010 15:55:51

Heykes Kathleen

Als je mij een mailadres geeft wil ik gerust mijn misboekje doormailen. Wij trouwen pas binnen 2 weken maar dit geeft niet.

Groetjes Petroeska ;)

Tof idee by the way

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-4-2010 16:45:12

mail is: trouw@annunaki.nl

Sofie

Meld misbruik2-4-2010 19:05:14

Ik wil het ook best geven zelfs met namen en zo maar idd na het huwelijk want anders is het geen verrassing meer voor de familie en vrienden maar vind het wel een goed idee!

anouk
10-7-2010
 Meld misbruik2-5-2010 11:43:35

Ons misboekje is nog niet klaar maar als het af is wil ik het er ook wel opzetten.

Is idd niet gemakkelijk zo een boekje in elkaar steken. Is wel handig om ideeën door te geven aan elkaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info