Terug naar overzicht
Ziet er goed uit. Je hebt rustig de tijd om je klaar te maken, luxe! Gaan jullie apart foto's nemen of is dat op de locatie zelf? groetjes
Hoi,Ik zou ook zeggen; ruimte inplannen voor een fotoreportage. Onze fotograaf neemt hier toch zo n 2 uur tijd voor.. Verder ziet het er goed uit denk ik. Groetjes Kim
heyla, oei ja dat ben ik vergeten te vermelden precies... Wij gaan foto's nemen na het kerkelijk huwelijk als de receptie doorgaat voor de genodigden in de mis. Ongeveer een 2 uur rekken we hiervoor uit dat we tegen 18.30u aan de zaal zijn. xxxxxxx Liesbeth
Dus jij bent op je eigen receptie niet aanwezig? Dat zou ikzelf zonde vinden! Ik zou dat net een ideaal moment vinden om met iedereen een praatje te slaan... Ik zou dan eerder 's morgens al foto's nemen om toch ten volle van de dag te kunnen genieten. Hij is zo al snel om! (is maar een tip, hé!)
@ véronique, nee we zijn de hele receptie niet aanwezig, maar een half uurtje eigenlijk. Wij vonden dat niet echt nodig, we hebben nog de hele avond om bij onze genodigden te zijn. :) xxxx Liesbeth