Terug naar overzicht
Dag Leen, Ik heb gelezen op het forum dat jullie in september 2010 getrouwd zijn in het Maaltebruggekasteel te Gent. Ikzelf ben el getrouwd in mei vorig jaar, maar help mijn schoonzus haar huwelijk te organiseren. Ik ben dus op zoek naar een leuke feestlocatie in de buurt van Gent en dat aansluit bij hun stijl en persoonlijkheid. Daarom ben ik uitgekomen op het Maaltebruggekasteel. Aangezien jullie er getrouwd zijn, had ik graag op jou een beroep willen doen. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om mij eventueel jouw ervaringen (positieve, negatieve) van de dag zelf en de voorbereidingen/contacten die jullie hebben gehad, mee te geven. (welke cateraar, tafeldekking, bediening, tuin, binnenlocatie receptie, kostprijs,...en eventueel een fotootje) Je krijgt dan toch altijd een beetje een beter idee van hoe een trouwfeest er in die locatie kan uitzien. Want over deze locatie is er niet zo veel te vinden. Alvast nen dikke merci voor jouw hulp. Mijn mailadres is: cynthiacoulier@hotmail.com Vele groetjes
Cynthia Het spijt me dat ik nu pas reageer. Ik heb niet meer op dit forum gekeken sinds wij vorig jaar getrouwd zijn. Ondertussen is de trouw van je schoonzus waarschijnlijk al gepasseerd. Is het vlot verlopen? Leen
Dag Leen Hoe toevallig dat je hier nog even kwam kijken! Ik en mijn partner zijn vandaag het Maaltebruggekasteel gaan bekijken, en hebben eigenlijk NET dezelfde vraag als Cynthia, meer als een jaar geleden :) Je mag me altijd iets laten weten op lievvass@gmail.com Bedankt!! Lieve