Terug naar overzicht
kijk eens op http://www.studiozwaan.be
hey Wij hebben vandaag onze videograaf vastgelegd!!! Mss zijn ze nog vrij. Ze zijn heel vriendelijk. En nog een grote voordeel is dat ze met twee zijn voor de prijs van 1. Hier alvast de email adressen. toni.joke@skynet.be; info@focusvideo.be
hey vanessa welke prijs betaal je daar dan voor en hoelang blijven ze?
hey Kristel, Wij betalen maar 600 euro en voor extra dvd is het maar 25euro. Ze komen wanneer je je op maakt (de vrouw bij vrouw en de man bij man) tot 24u, De kwaliteit is echt kei mooi!!! En ze zijn zo vriendelijk echt waar!! Wij gaan ook ringen tatoeëren en dit voor den trouw!!! Dit komen ze ook filmen en is in de prijs bijberekend!!! Je kunt alles bespreken en je kunt ze ook langer op het avondfeest houden dit kost slechts 50 euro extra per uur. Je kunt ook foto's bekijken van de films op focusvideo groetjes vanessa
Beste, kijk eens hier op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIES .en bel me voor een prijsaanvraag. Mvg Filip
Hey bij ons is een videograaf uit Antwerpen gekomen.. Hij komt eerst langs om een dvd te laten zien en is heel vriendelijk. De dag zelf was hij er vanaf 'smorgens tot het dansfeest.We hebben de film ondertussen al superveel gezien met de familie het blijft zoooo mooi.. Zijn email was videopeter1@yahoo.com . Groetjes!
kurtvermylen@hotmail.com aub
Hallo, Mijn naam is Bob Ameloot en werk bij de firma Spots online. Tijdens de weekends mag ik het materiaal van de firma gebruiken en ben nog vrij die dag. Laat me gerust iets weten als je nog iemand zoekt 0472 44 50 06 Groeten Bob