Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestkleedjes

7-4-2010 14:42:02
Hallo,

Na al die jaren heb ik een aanzienlijke collectie avondjurken bij mekaar verzameld. De meesten heb ik enkel op een trouwfeest gedragen.

Nu is het tijd om ze weg te doen ....

De meeste kleedjes zijn maat 36 en allemaal zijn ze van uitstekende kwaliteit en luxueuze stoffen. Uiteraard allemaal nog in uitstekende staat.

Voor de meeste vraag ik nog slechts 20€, voor de merkkledij 80 of 150€. Allemaal een peulschil ivm de oorspronkelijk betaalde prijs!

Meer info via mail, en hier vind je alvast mijn foto-album:
http://picasaweb.google.be/wannytje01/FeestkledingTeKoop#

vanessa
1-1-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1670

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik7-4-2010 15:21:29

Hallo,

Ik heb u foto album bekeken en wind vooral het witte kleedje in laagjes mooi, op foto 33.
Heb je hier de maat en een prijs van?

Groetjes Elke

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik7-4-2010 16:28:45

Hallo,

Dat is een jurk van Renato Nucci en dus vrij exclusief design (ik geloof dat er in België maar 4 of 5 stuks verkrijgbaar waren). Het is gemaakt van zeer fijne zijde (pastelblauw en groen, dus geen wit). Het draagt echt fantastisch! Ik heb het gedragen op een trouwfeest en superleuk om mee te dansen, en veel complimentjes geoogst ;o)

Het was wel bijzonder duur in aankoop, dus daar vraag ik 150€ voor. Voor die prijs verzend ik het gratis naar je (thuis)adres.

Laatje nog iets weten?

Groetjes,
Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...