Terug naar overzicht
ooooooooooooooooh ben and jerry's mmmmmmmmmmmm hopelijk vind je een leuk alternatief! succes!
Ik heb hier ook al eens over een cavabar gelezen. Misschien is dat wel een leuk alternatief?
Wij gaan gewoon aan iedereen een glaasje cava geven, niet met een bar, maar gewoon zo.
Elin, waar hadden jullie die ijskar van ben & jerry's gehuurd? (misschien is deze al wel gerepareerd tegen dat wij trouwen? ;). Goh, ik blijf toch voorstander van ijsjes, desnoods met een minder originele ijskar dan maar?
Misschien Boules de Berlin? Natuurlijk riskant voor vlekken , ik zou er dan geen eten als ik van jou was
ik ben op internet overlaatst eens iets tegengekomen van een pannekoekenkar, wafelkar,smoutebollenkar.. of misschien sapjes/smooties? Ik weet niet wat bij jullie past, maar deze dingen komen als eerst in mij op... succes! groetjes Kristien
sapjes en smoothies lijken me wel iets!! Kristien, weet je die site nog waar je al die dingen had gevonden? Kim, de ben & jerrys ijskar was via "JDM international" demulder@jdm-international.com. De ijskar wordt niet hersteld spijtig genoeg!!! ze hebben wel andere alternatieven, maar die vind ik niet zo romantisch (echte kraampjes met ben & jerrys ijs). Ik keek er zo naar uit en vond dit zo origineel en nu dit stomme nieuws... :( bedankt voor jullie ideeën alvast!!
Hallo Eline, ik weet wel een mooie ijskar met verschillende smaken schepijs en die op die datum nog vrij zou kunnen zijn. Alleen is me niet bekend in welke gemeente jullie viering is ? Voor deze ijskar kan je mailen naar fanatiekske@msn.be of bellen naar 0498/82 55 08 Eveneens kan je foto's bekijken van de ijskar groetjes PAtty
Mochten jullie nog een ijskar met ijsschepper nodig hebben in Hasselt is iemand juist geopend is wel een ijsfiets je kunt emailen of bellen ma-jo@hotmail.be 0497307797 groetjes
de smoothiebar is niets geworden, aangezien de kosten nogal hoog lagen... 500€!